BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

La Plataforma Progressistes per les Illes Balears ja tÚ web

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> General
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
Avo

Registrat: 21 Des 2003
Missatges: 14
Ubicaciˇ: P˛rtol

MissatgePublicat: Dv Gen 30, 2004 10:51 pm    Assumpte: La Plataforma Progressistes per les Illes Balears ja tÚ web Respondre citant

Hola a tots/es, de moment Ús senzilla per˛ anirÓ millorant poc a poc....
http://www.plataformaprogressistes.org
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Marratxiner

Registrat: 16 Gen 2004
Missatges: 180

MissatgePublicat: Ds Gen 31, 2004 1:22 pm    Assumpte: Respondre citant

OK, gracies !
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pÓgina web de l'autor
Pep

Registrat: 07 Des 2003
Missatges: 21
Ubicaciˇ: Mallorca

MissatgePublicat: Dl Feb 02, 2004 2:12 am    Assumpte: Re: La Plataforma Progressistes per les Illes Balears ja tÚ Respondre citant

Avo escriguÚ:
Hola a tots/es, de moment Ús senzilla per˛ anirÓ millorant poc a poc....
http://www.plataformaprogressistes.org

┐I per ferla sencilla, qalia foterli flahs?
Rolling Eyes
No vos vui dessanimar. Esta be.
Pero el flahs enreda i fa perdra tens. No tots tenim ordenadors d'ultima generaciˇ. Jo faix servir un vell pentium II ressucitat amb programari lliura. I no tenq ganes d'entrar dins aquest mon de consum accelerat, per voure flash.
Wink
Tornar a dalt
Marratxiner

Registrat: 16 Gen 2004
Missatges: 180

MissatgePublicat: Dl Feb 02, 2004 12:21 pm    Assumpte: Respondre citant

jajajaja, si ja els conec! jo en tenc un al devora conectat en red amb aquest que es el nou(pentium 4), i fa un poc d'oi en comparciˇ.jajaja!
Les pagines web ja son pels ordenadors nous, es veu que els ordenador que necessiten corda, ja no son utils per entrar en aquestes pagines...jajaja Very Happy
Tornar a dalt
Dragonera

Registrat: 07 Feb 2004
Missatges: 1

MissatgePublicat: Ds Feb 07, 2004 8:50 pm    Assumpte: Respondre citant

Avo, moltes grÓcies per la plana web, estÓ MOLT interessant! Very Happy
A veure si de mica en mica tot aquest merder amb els del PP es va apaivagant Wink

Salut
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
soca
Invitat

MissatgePublicat: Dg Feb 08, 2004 9:56 am    Assumpte: Re: La Plataforma Progressistes per les Illes Balears ja tÚ Respondre citant

Jo tambe penso que els progressistes haurien de fer la seva web amb programari de codi obert i accesible per a tothom. Ja van demostrar una gran desconexiˇ amb la realitat social durant els quatre anys del Pacte de Progres i continuen pel mateix cami.
Tornar a dalt
Toni II
Invitat

MissatgePublicat: Dl Feb 09, 2004 6:09 am    Assumpte: Respondre citant

No trobau que amb tantes plataformes com surten darrerament, no se'n podria fer una de general i permanent, cÝvica i ciutadana, que treballÚs en defensa per exemple, de llengua i territori, i que fÚs campanya constant.?
Tornar a dalt
PingŘÝ
Invitat

MissatgePublicat: Dv Feb 13, 2004 5:56 pm    Assumpte: Pel programari lliure Respondre citant

Estic usant Linux i Mozilla i efectivament no puc veure bÚ el lloc web de la plataforma. El progrÚs estÓ en el programari lliure. Encara sou a temps de fer-ho.
Forša i endavant.
Tornar a dalt
bou
Invitat

MissatgePublicat: Ds Feb 14, 2004 9:21 am    Assumpte: Re: Pel programari lliure Respondre citant

PingŘÝ escriguÚ:
Estic usant Linux i Mozilla i efectivament no puc veure bÚ el lloc web de la plataforma. El progrÚs estÓ en el programari lliure. Encara sou a temps de fer-ho.
Forša i endavant.

Jo tenc el Mozilla en catalÓ de SoftcatalÓ i tampoc puc veure bÚ la web
Tornar a dalt
Pep Torro
Invitat

MissatgePublicat: Ds Feb 21, 2004 7:58 pm    Assumpte: Re: Pel programari lliure Respondre citant

Jo tenc el Mozilla en catalÓ de SoftcatalÓ i tampoc puc veure bÚ la web[/quote]

Es veu que les persones que volem allargar la vida util al nostres ordenadors personals, i contribui a conservar net el medi ambient de trastos que esquedan absolets, perque l'industrie del consum acelerat, aixi o demane, i acaben a son Reus. Esteim vetats a poder veura la pagina dels progresistes.
Progrsistes, consumistes?
De totes maneras, es pot carregar el plugin de macromedia flash player al mozilla. Per˛ jo paso.
Salut. Twisted Evil
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> General Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum