BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Problema a l'hora de fer links? Crec què si.

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
ivilajosana
Invitat

MissatgePublicat: Dv Gen 28, 2005 10:45 am    Assumpte: Problema a l'hora de fer links? Crec què si. Respondre citant

Aquesta ja és la meua tercera consulta en pocs dies, i la vritat que fins el moment he d'agrair la ajuda de la "Elena" ( suposo què és la creadora d'aquest bloc ) que m'ha dona't consells molt interesants i conjuntament amb algun altre usuari.
En aquesta ocasió, escric arrel d'un problema a l'hora de crear un link. He intentat posa un link en la capçalera del títol ( des de la zona d'Administració - arranjaments del dip-
"Text més llarg, descrivint aquest diari:". Fins aquí ha sigut fàcil, després de escriureu amb sistema HTML i actualitzar-lo he anat al meu bloc per comprovar-lo. Un cop he estat el bloc semblava que tot anava bé i a l'hora d'activar el link perque presuntament anès a un altre dia del meu propi bloc a resultat que s'ha anat a la pàgina: ttp://bloc.balearweb.net/

I aquí és on recau el meu problema; No es pot fer ? he fet alguna cosa malament o s'ha d'activar alguna cosa més?
Moltes gràcies,
Atentament ivilajosana.
Tornar a dalt
ivilajosana
Invitat

MissatgePublicat: Dv Gen 28, 2005 11:22 am    Assumpte: ja ho tinc solucionat Respondre citant

Ja he pogut solucionar-ho. Disculpeu les molesties.

atentament ivilajosana
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum