BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

problemes amb les imatges

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
miquel bezares
Invitat

MissatgePublicat: Dj Gen 20, 2005 12:22 pm    Assumpte: problemes amb les imatges Respondre citant

Tenc problemes amb la gestió de les imatges al meu bloc. Faig servir el menú de l'administrador que afegeix les imatges a l'àlbum i després em permet d'inserir-les, com un recurs, als articles del bloc. El que veig que passa és que la imatge es previsualitza però llavors, quan vols obrir-la i veure-la en la seva mida, em dóna un error. He comprovat que no es reconeix la mida de la imatge, i no sé on he de posar-la manualment, si és això el que falla. Algú en sap alguna cosa.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dj Gen 20, 2005 12:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Si entres a través de l'àlbum, les imatges es veuen be?
Suposo que et refereixes a l'última i aquesta no es veu bé.
Per algun motiu, al pujar la imatge, s'ha produït un error i no
l'ha pujat bé. Torna-ho a provar i abans d'emprar
la foto al contignuts d'un article, verifica que es vegi
bé a l'àlbum.

Una abraçada

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
miquel bezares
Invitat

MissatgePublicat: Dj Gen 20, 2005 3:16 pm    Assumpte: tampoc no es veuen a l'àlbum Respondre citant

la imatge que he pujat al meu àlbum tampoc no es veu correctament (no hi apareix la seva mida, si t'hi fixes), i de fet ja havia mirat d'esborrar-la una vegada i de tornar-la a pujar un altre cop, i la cosa no canvia
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dj Gen 20, 2005 5:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Potser hi ha algun problema amb la imatge. Et passa només amb aquesta imatge o amb totes. Jo he provat ara mateix de pujar-ne una i m'ha anat bé.
http://bloc.balearweb.net/resource/11/2110
Tornar a dalt
miquel bezares
Invitat

MissatgePublicat: Dj Gen 20, 2005 6:28 pm    Assumpte: no m'ho puc creure Respondre citant

Ja et dic jo que hi ha dies que et vénen ganes d'enviar tot aquest món d'il·lusió virtual a engegar. Ara resulta que això només em passa amb les imatges que he fet aquest nadal amb una càmera que vaig comprar-me (una T1 de Sony). El fet és que veig les imatges perfectament amb el photoshop, també amb el windows, però quan vull penjar-les es veu que el programa no en llegeix la mida i no me les mostra. Volies coses rares? Doncs tassa i mitja.
Tornar a dalt
miquel bezares
Invitat

MissatgePublicat: Dj Gen 20, 2005 6:36 pm    Assumpte: encara més Respondre citant

També he descobert que si guard la imatge (la mateixa imatge) amb el photoshop com a gif la cosa funciona. Potser és una solució, i potser algú em podria dir quin altre format emprar per posar les imatges que no sigui jpg.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dj Gen 20, 2005 8:09 pm    Assumpte: Respondre citant

El format JPG t'ha de funcionar bé. Prova de guardar-les com a una còpia amb altres opcions de qualitat, compressió... hauràs de fer algunes proves, però no cal que la guardis com a GIF. El sistema suporta bé el format JPG.

Elena
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum