BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

CAMP DE GOLF A SON REAL
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org)
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
ESTORAT
Invitat

MissatgePublicat: Dc Des 01, 2004 4:17 pm    Assumpte: GOLF NO Respondre citant

ma obert els ulls el d'antes, que vos pareix si el Puig Major fessim una pista d'eskiii.., la desestacionalització, segura o no? El futur molt millor o al manco amb neu, això sí un bon futur. Segur que en Matas ens proposarà tal assumpte.
Llavors per la seguretat de tots nosaltres farà autopistes per tot arreu, en faltaria més. Perqué jo dic a les nostres carreteres tambe i moren o no? au idó per tot autopistes que noltres també en volem no sigui que ens passi algo¡.

Jo tambe vull un bon futur pels joves, no vull que al surtir al carrer es pugin posar ni mica de fang, per tant em d'acabar d'encimentar Mallorca, això sí que pensin que les aigues de pluja no han de fer bassiots, si no surten esclatassancs els pintarem a devora els forats del golf.

Si, un bon futur, els nostres joves han de tenir bons companys i molts, amb tota aquesta feinada vindrà molta gent a traballar i desprès es quedarà aquì, hem d'arribar a ésser més que HOng Kong.
Platges saturades i bon negoci i molta de feina, més gent per retirar el fems i la merda, això es creaciò de feina, serà una Mallorca idilìca.
I lo bó será que ja no tindrem els especuladors i comisionistes entre nosaltres heuran partit cap a un altre lloc per fer noves instalacions, son aquesta casta de gent solidari que s'en preocupen molt dels altres. Això sí que serà una perdùa valuosa aquests ja no ens podràn fer més CAMPS DE GOLF i ens morirem de pena.
Tornar a dalt
The Magician
Invitat

MissatgePublicat: Dc Des 01, 2004 10:57 pm    Assumpte: The Magician respon a "Golf ero". Respondre citant

Cool The Magician respòn: Mira “Golf ero”, no em siguis fals. Em tractes d’apreciat i tot d’una ja et fiques amb el meu nom. Vas malament si has analitzat fredament el meu nick tal i com pretens analitzar fredament el mercat agrícola de Ses Illes. Clar, magic és màgia i, treus la precipitada conclusió que la màgia és ficció, però t’he de dir que la màgia és totalment real. Es pot fer màgia en moltes coses i de moltes maneres, un dels conjurs que més m’agrada és “The Magic of Words”. The Magician és molt més que un nick, i té tota una història al darrera. Però parlem del teu: molt original, si senyor. Permet que jo també tregui una conclusió precipitada, no m’agrada fer-ho, però et farà bé. Aleshores, la meva lectura del teu nick “Golf ero” no és cap altra que “Golf perro, fald ero”. Ja veus, un petit detall que et dedic; sense faltar al respecte, això mai.
Parlem ara dels teus arguments per defensar “Es Camp de Golf”. Arguments? però sino n’hi ha cap d’argument en el teu escrit. Ni en el que em dediques a jo, ni en els dos següents. No ens mostres més que cortines de fum, ¡fum!. El que escrius no t’he cap tipus de base, ni tan sols la de la ingenuïtat. Només dius pardalades per intentar confondre l’opinió pública, però no podràs fer-ho. No et canses de repetir que construir el golf suposa una operació molt cara. Ja t’he val, ni que l’haguessis de fer tu només amb l’ajuda d’un càvec.
També dius: “…s'ha de protegir el patrimoni històric però per això basta protegir el punt on es troba; no la totalitat de la finca.” I que vols doncs, deixar un perímetre de mig centímetre sense gespa al voltant dels monuments talaiòtics. Mira, els monuments històrics dels que parlam no es poden entendre sense el seu entorn autòcton, i està ben clar que aquest entorn autòcton no és, ni la gespa, ni els esperssors de rec, ni les banderetes, ni les pilotes passant i impactant a tota velocitat en els monuments en sentit pròpi.
Voldria acabar ja per avui, convidant al gran analista que ets, a que ens fassis fredament una anàlisi fred del mercat agrícola de Balears. Laughing
Tornar a dalt
enamorada de la vila
Invitat

MissatgePublicat: Dj Gen 06, 2005 9:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Em pensava, ingènua de mi, que l'ajuntament havia comprat Son Real perquè era un periill que estés en mans privades i el fessin malbé.
Sabeu? Sempre he cregut en la política, algú em va dir una vegada que la política era important: que si quan obria un grifo hi surtia aigua era gràcies a la política, que la retirada de bassura que jo produïa era també gràcies a la política, en definitiva que si les coses anaven endavant era gràcies a la política.
Gràcies idò política!
Però qui em tornarà la verdor dels nostres camps i els arbres que heu arrebassat per posar-hi ciment en el seu lloc? Qui ensenyarà als meus fills i als meus néts una llengua que mor inexorablement? I les nostres costums, no tornaran jamai?
Vaig pel carrer i tenc por, no puc anar sola a passejar amb el meu ca per por a la delinqüència vigent, somnii furts, violacions. Mai més podré sentir la llibertat de deixar les claus posades al pany?
És això el progrés?
On ets política ara que t'he de menester?
Tornar a dalt
estebanmk

Registrat: 17 Des 2004
Missatges: 15
Ubicació: Palma

MissatgePublicat: Dv Gen 07, 2005 3:44 pm    Assumpte: Respondre citant

la política és l'art de l'especulació i les influències per a interessos propis. Però quan permeten el que permeten és perquè tenen suport de certs sectors. A qui beneficia el camp de golf? a molta gent, però els qui volem gaudir d'una Mallorca verda i rebutgem l'especulació....no.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org) Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2, 3, 4
Pàgina 4 de 4

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum