BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

plantilles?

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
skam
Invitat

MissatgePublicat: Dj Des 16, 2004 12:11 am    Assumpte: plantilles? Respondre citant

A on puc trobar una plantilla pel meu bloc?
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dj Des 16, 2004 8:16 am    Assumpte: Respondre citant

Hola, el servei de blocs de BalearWeb inclou per defecte 4 plantilles diferents.
Les pots anar canviant a travÚs de la zona d'Administraciˇ -> Arranjaments.

Pots descarregar-te mÚs plantilles des de http://www.plogworld.net/blog.php/plog_development_journal/page/templates

Ara bÚ, aquestes plantilles actualment no inclouen el cercador, ja que el cercador de moment Ús un plugin i les plantilles que ofereix el pLog estan prepararades per funcionar sense cap plugin.

Si vols tambÚ et pots preparar una plantilla pr˛pia, descarregant un dels dos arxius model que trobarÓs a:
http://bloc.balearweb.net/album/11/42
(el segon inclou una pÓgina per sindicar continguts d'altres portals). Aquestes plantilles preparades per nosaltres sÝ que contenen el cercador.

Tant si tries una plantilla directament de plogworld.net com si agafes un dels paquets que jo he preparat, haurÓs se geguir les segŘents passes:

- Descomprimir l'arxiu. Ens trobarem amb una carpeta anomenada "model" o "model_sindicacio" que contÚ un full d'estil estils.css, 15 arxius mÚs amb la terminaciˇ .template, i algunes imatges.

- Canviar el nom de la carpeta pel nostre nom d'usuari. (MOLT IMPORTANT)

- Editar amb un editor de text simple com ara el Note Pad els arxius de la plantilla que vulguem modificar. Modificant nomÚs el full d'estil, podem canviar totalment l'aspecte grÓfic del bloc: colors, fonts, etc. I si per exemple volem afegir un logotip a la capšalera, modificarem l'arxiu anomenat "header.template". I si volem modificar el men˙ o el peu, basta editar l'arxiu "footer.template".

- Tornar a comprimir la carpeta amb tot el seu contingut en un paquet zip, tar.gz o tar.bz2.

- Entrar dins de la zona d'Arranjaments.

- Entrar dins "Afegir nova plantilla".

- Al primer formulari, seleccionar "Examinar" per veure les carpetes del nostre disc local i seleccionar la ruta cap al fitxer comprimit que haurem creat.

- Pujar la plantilla.

-Entrar de nou a Arranjaments i seleccionar com a plantilla del bloc la nova plantilla creada.

- Visualitzar la web per veure els canvis.

En cas que sorgeixi algun problema, podem tornar a posar una de les plantilles que venen per defecte.Si es dˇna el cas, aleshores convÚ esborrem la plantilla amb problemes, fer les correccions que calgui,i tornar-ho a provar.

Cal tenir en compte que quan surten noves actualitzacions del programa pLog, sovint s'afegeixen noves funcionalitats que s'hauran d'afegir manualment a les plantilles personalitzades. BalearWeb nomÚs es responsabilitza de mantenir actualitzades les plantilles que inclou el servei per defecte.

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
skam
Invitat

MissatgePublicat: Dj Des 16, 2004 12:44 pm    Assumpte: Respondre citant

ok, grÓcies. la descarrega ,necessariament haurÓ d'estar dintre l'ordinador meu? es a dir si jo despres de colocar el template al bloc, i elimin el que m'he descarregat, no passarÓ res?
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dj Des 16, 2004 12:54 pm    Assumpte: Respondre citant

skam escriguÚ:
ok, grÓcies. la descarrega ,necessariament haurÓ d'estar dintre l'ordinador meu? es a dir si jo despres de colocar el template al bloc, i elimin el que m'he descarregat, no passarÓ res?

El que hi ha al teu ordinador no afecta al bloc. Pots esborrar el template del teu ordinador, si Ús que ho has de fer per alg˙n motiu. Tot i que sempre va bÚ guardar-se'n una c˛pia per si es volen tornar a fer modificacions.

Elena
Tornar a dalt
Skam
Invitat

MissatgePublicat: Dv Des 17, 2004 1:03 am    Assumpte: Respondre citant

Ei, id˛ moltes grÓcies Elena!

Ah , si m'he n'oblidava , si agaf un template ja fÓbricat ,no hi ha cap manera de pasar-lo en catalÓ les coses en angles?
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Des 17, 2004 7:59 am    Assumpte: Respondre citant

En teoria totes les plantilles estan preparades per funcionar en qualsevol dels idiomes que suporta el bloc, Ús a dir que t'haurien de servir pel catalÓ sense problema.
Tornar a dalt
JoanSastre
Invitat

MissatgePublicat: Dv Des 24, 2004 7:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola, aquest tema l'he stat mirant, i seria possible llevar els titulars sindicats? No se si ho heu comentat per˛ m'agradaria saber-ho.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum