BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

problemes d┤actualitzaciˇ

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Web i correu gratu´t
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
maioldavila
Invitat

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 6:59 pm    Assumpte: problemes d┤actualitzaciˇ Respondre citant

Hola una altra vegada!!!

He hagut d┤actualitzar i modificar les planes web. Amb el programa de creaciˇ de les pagines web he sincronitzat els arxius nous amb els antics. Tot aix˛ va bastant bÚ en quan a la teoria, per˛ alhora d┤entrar-hi dins d┤internet amb el navegador em surten igual que al principi... es a dir, sense actualitzar-se que pasa??? pot ser que tardi una mica???

gracies!!!
Tornar a dalt
Torro
Invitat

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 7:19 pm    Assumpte: Proxi Cache Respondre citant

┐Proxi cache de timofonica?
No se com es passa amb ie.
Prova afegint "?" a veura si passa.
AixÝ: http://www.balearweb.net/maioldavila/?
Tornar a dalt
maioldavila
Invitat

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 7:47 pm    Assumpte: Re: Proxi Cache Respondre citant

que vol dir aix˛? no entenc res! perque hi ha dues planes web? una amb l┤interrogant i l┤altre sense?

per cert he vist que ets fotograf! per ventura coneixes a un ami9c meu que es de l┤associaciˇ de fotografs de natura... es diu Gori SalvÓ...
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 10:34 pm    Assumpte: Respondre citant

No se si es el proxi del teu servidor de internet. Segurament si.
El servidors de internet, al manco el de telefonica, fan servir un "proxi cache" on es guardan en memoria els llocs web que has visitat. Aix˛ fa que quant demanas una pagina, si esta guardada el la memoria del servidor, es la que et mostra, i no el lloc real en concret. Per aix˛ no vous las actualizacions que has fet. El servidor et mostra una copia antigue que te en memoria.

┐As provat "?" al final de la direccio? solia anar be per botarse el proxi.
Tot aix˛ en fa pensar que fas servir internet explorer, o com es digui, de Microsoft.
Jo te aconsellaria provar el navegador Mozilla http://mozilla.org
Te un bon client de missatgeria i un sencill redactor per paginas Web.

┐En Gori? Fa anys que no el veig.
No el conec personalment, per˛ se qui es. Teniam un amic en comu, Climent Picornell.
Avagades coincidiem pel parc de l'albufera. Reunions de fotografs de natura, sopars del GOB i coses aixý.
Salut
Tornar a dalt
Pep

Registrat: 07 Des 2003
Missatges: 21
Ubicaciˇ: Mallorca

MissatgePublicat: Dj Nov 04, 2004 10:46 pm    Assumpte: En construccio Respondre citant

He anat a "escolta'ns"
http://www.balearweb.net/maioldavila/escolta%B4ns.htm
I veig que esta en construccio.
Jo que volia escoltar un poquet quina musica feis.
Esperarem. Rolling Eyes
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pÓgina web de l'autor
maioldavila
Invitat

MissatgePublicat: Dg Nov 07, 2004 12:05 pm    Assumpte: Re: En construccio Respondre citant

em sap greu pero estic mirant de quina manera puc ficar qualque fragment de la nostra maqueta i tenc un parell de dubtes, pero tranquil, d┤aqui poc completare aquesta pagina!!! gracies i salut!!! Very Happy
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Web i correu gratu´t Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum