BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Introdu´r URL i/o imatges als comentaris

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
Gußjar
Invitat

MissatgePublicat: Dt Set 28, 2004 10:06 am    Assumpte: Introdu´r URL i/o imatges als comentaris Respondre citant

He provat de posar una imatge en un comentari, i al publicar-lo, no es veu. M'ho imaginava.

A continuaciˇ he pensat posar la URL de l'imatge i que es poguÚ fer clic a sobre.
He escrit la URL acompanyada de <a href="URL"> </a>, per˛ tampoc ha funcionat.

Alg˙ sap si Ús possible?

Moltes grÓcies.

Pep
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Set 28, 2004 10:29 am    Assumpte: Re: Introdu´r URL i/o imatges als comentaris Respondre citant

Gußjar escriguÚ:
He provat de posar una imatge en un comentari, i al publicar-lo, no es veu. M'ho imaginava.

A continuaciˇ he pensat posar la URL de l'imatge i que es poguÚ fer clic a sobre.
He escrit la URL acompanyada de <a href="URL"> </a>, per˛ tampoc ha funcionat.

Alg˙ sap si Ús possible?

Moltes grÓcies.

Pep

Per evitar problemes amb el codi XHTML i l'spam (comentaris publicitaris), hem deshabilitat totes les etiquetes al camp "comentaris" dels articles. NomÚs es pot escriure text.

Aprofito per recordar-vos que una altra manera de comentar articles Ús fer "Trackback" o "Retroenllašos". Alguns, com en Pere Quintana, descriuen aquesta forma de comentar com mÚs "horitzontal, d'igual a igual".

Per exemple, l'altre dia vaig llegir un article de n'Isabel Casellas sobre en Miquel └ngel Dora i tenia ganes de comentar-lo. En comptes d'escriure un comentari directament al bloc de n'Isabel, vaig escriure un article al meu bloc, enllašant a l'article que volia comentar de n'Isalbel i li vaig enviar una notificaciˇ de retroenllaš. Si entres a l'article de n'Isabel veurÓs que apareix un fragment del meu article, com a tretroenllaš, no com a comentari.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum