BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Instal·lació PostNuke

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
jgomez

Registrat: 07 Des 2003
Missatges: 9
Ubicació: Menorca

MissatgePublicat: Dl Gen 12, 2004 4:36 pm    Assumpte: Instal·lació PostNuke Respondre citant

Hola!
estic intentant instal·lar PostNuke 0.726 al meu espai web gratuït.
En principi amb el què tenc més problemes és amb la base de dades SQL. Diu que l'usuari ha de tenir accés total per instalar la BD. Jo no sé si en tenc...
I llavors, quan faig l'instal·lació em diu:
Warning: mysql_pconnect(): Access denied for user: 'joangomez@localhost' (Using password: YES) in /home/sites/www.menorcaweb.net/web/jgomez/html/install/newinstall.php on line 37
Incapaz de crear la base de datos

Faig algo malament? Més ben dit, què és lo que no faig?
Gràcies per endavant,

Joan
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Gen 13, 2004 2:36 am    Assumpte: Respondre citant

Primer has de sol·licitar l'activació d'una base de dades. Envia'm un email a master@balearweb.com per recordar-m'ho.

Salut

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
joseppe

Registrat: 28 Gen 2007
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dg Gen 28, 2007 7:15 pm    Assumpte: instal.lació postnuke Respondre citant

Tens un material tutorial mol t bo a la web de la xtec. Són cursos per a professorat del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, però els materials estan disponibles a tothom. No podràs tenir un profe tutor que resolgui els teus dubtes, però els materials estan força bé. Encara que el material es adaptat per a crear una web en postnuke per a centres docents crec que et pot ser util.
Aquí tens l'enllaç
[url=http://jasper.xtec.net:7451/cdweb/dades/actu/actual_matform/materials/td134/index.htm]
Sort.

Joseppe
Per cert, coneixes el joomla?, és molt millor i més facil
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum