BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

de blogger a bloc.balearweb

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Futur postejador
Invitat

MissatgePublicat: Dl Ago 02, 2004 4:13 pm    Assumpte: de blogger a bloc.balearweb Respondre citant

Hola
Mira la meva pregunta es la següent.

Puc passar tots els posts que tenc a blogger al meu bloc de balearweb? Es que ja tenc uns 60 posts i m'agradaria conservar-los.

Se que hi ha mètodes de fer-ho però no se si vosaltres ho teniu en marxa.
Gracies.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Ago 03, 2004 10:43 am    Assumpte: Re: de blogger a bloc.balearweb Respondre citant

Futur postejador escrigué:
Hola
Puc passar tots els posts que tenc a blogger al meu bloc de balearweb? Es que ja tenc uns 60 posts i m'agradaria conservar-los

Actualment que jo sàpiga només hi ha un plugin disponible per migrar des de MovableType. Sé que els desenvolupadors del sistema pLog treballen en una eina més genèrica que serveixi per migrar des de qualsevol sistema, però encara no l'han acabat.

És a dir que hi ha dues alternatives, esperar fins que estigui disponible l'eina automàtica o emprar el mètode manual de copiar i enganxar.
Em sap greu.

Salut

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Futur Postejador
Invitat

MissatgePublicat: Dt Ago 03, 2004 12:19 pm    Assumpte: Respondre citant

Gracies

això de copiar i enganxar era una possibilitat, però puc modificar la data de posteig? o sigui, puc enganxar un post de fa un parell de mesos i conservar la data?
Ups no se si m'he explicat.
Razz
Tornar a dalt
Jander
Invitat

MissatgePublicat: Dt Ago 03, 2004 12:30 pm    Assumpte: Cambiar la fecha Respondre citant

Sí, se puede cambiar perfectamente la fecha de publicación del artículo. Lo único que no he descubierto como se cambia es la hora (tampoco lo he mirado demasiado). Por tanto, no tendrás ningún problema con el copiar&pegar y modificando la fecha Smile
Tornar a dalt
Futur Postejador
Invitat

MissatgePublicat: Dt Ago 03, 2004 2:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Gracies Jander

Doncs en arribar a casa me donaré d'alta.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum