BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

sa camiseta de s'estiu és en català
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> General
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
mabel riera
Invitat

MissatgePublicat: Dv Jun 25, 2004 6:38 pm    Assumpte: sa camiseta de s'estiu és en català Respondre citant

me pareix molt bé una gent que ha proposat unes camisetes en llengua catalana per anar de marxa i per anar pel món amb un aire genuí. Sa direcció on poder compar-les és www.sobrenparaules.com Razz

salut i llengua!!!!!

visitaulaaaaaaaaaaa
Tornar a dalt
Miquel__
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 28, 2004 12:42 am    Assumpte: Yo pensaba que esto era un foro.... Respondre citant

Pero veo que es un "negocio" tambien. Me parece bien hacer negocios... pero a no decir que es un foro, es mas bien un tablon de anuncios.

Gracis.
Tornar a dalt
lila
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 28, 2004 10:50 am    Assumpte: camisetes en CATALÀ Respondre citant

personalment me pareix molt be que es facin les camisetes en català i no en castellà ja que esteim a Catalunya i la nostra llengua propia és el català Razz
Tornar a dalt
Balear!
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 28, 2004 11:49 am    Assumpte: Balears no es catalunya... por si a alguien se le olvida. Respondre citant

Tu estarás en Catalunya, muy bien. pero nosotros no.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 28, 2004 12:06 pm    Assumpte: Respondre citant

tu en "el mundo" anterior.
Tornar a dalt
crater
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jun 28, 2004 1:21 pm    Assumpte: B de ... i R de ... Respondre citant

B de ... i R de ....
Tornar a dalt
Aina
Invitat

MissatgePublicat: Dt Jun 29, 2004 6:58 am    Assumpte: Re: camisetes en CATALÀ Respondre citant

D'acord que el que xerram a Mallorca és català, però Mallorca pertany a ses Illes Balears, no a Catalunya.... Degueres voler dir Païssos Catalans ,supòs, en lloc de Catalunya.
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dt Jun 29, 2004 4:49 pm    Assumpte: Respondre citant

pero k importa donde estemos y en k hablemos lo importante es comunicarse todo lo demas es ganas de dar por culo hablando mal y yo soy mallorquin
Tornar a dalt
jgomez

Registrat: 07 Des 2003
Missatges: 9
Ubicació: Menorca

MissatgePublicat: Dc Jun 30, 2004 9:00 am    Assumpte: Respondre citant

Pues és una mica trist que com a mallorquí no tenguis ganes de defensar sa teva terra. I una de ses coses que caracteritza sa teva terra i que més has de defensar és sa llengua, es mallorquí.^
Està clar que si no el vols xerrar no passa res, tothom és lliure (fins un cert punt).
Saluts!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger
Jo
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jun 30, 2004 9:14 am    Assumpte: Respondre citant

Feis un poc de sintaxi, nivell preescolar:
Mallorquí=de mallorca
Tots els que vos considerau catalans o defensau que Mallorca pertany als païssos catalans sou uns "chaqueteros".
En primer lloc, mallorquí, en segón lloc i molt d'orgull, espanyol.
Tornar a dalt
lear
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jun 30, 2004 9:36 am    Assumpte: Respondre citant

és sa teva opció... ara bé, te podrien dir igualment xaquetero, no? n'hi ha que defensen que mallorca pertany (jo en aquestes qüetions m'agrada més dir "forma part") als països catalans i tu a espanya. no veig massa diferència...
Tornar a dalt
EnMarratxiner
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jun 30, 2004 10:20 am    Assumpte: Respondre citant

Mira aqui l'únic que es canvia de color son aquets que diuen si al mallorquí no al català però defensen quees posi el castellà per tot avanç que el català, així que els que xerren "bâlëà", l'apliquin més, i deixin el castellà pels castellanoparlants que mai seràn bilingues.!!!
Ser malórquí i sentir-se espanyol, es com ser de color i defensar el hitlerisme!
Tornar a dalt
EnMarratxiner
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jun 30, 2004 10:21 am    Assumpte: Respondre citant

perdó volia de Mallorquí, i perdonau per les altres faltes, estic a un ordenador diferent i no hem va molt bé... Wink
Tornar a dalt
Jo
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jun 30, 2004 12:24 pm    Assumpte: Respondre citant

A lear i marratxiner:
He de pensar idò, que per ser mallorquins he d'adoptar una postura independentista envers a Mallorca? Al menys, és el que puc deduir de les vostres rèpliques al meu missatge...
Si és així, per què molts dels qui defensen una postura mes o menys independentista de Mallorca exigeixen i es beneficien dels ajuts que dona l'estat? (es un exemple entre els molts, també reconec que molts ajuts i molts dels diners de l'estat surten de les Illes...) No seria millor renunciar a tot això per ser realment catalanistes o independentistes... Per que no ho feis, idò?
Ser espanyol no implica renunciar a les teves rels mallorquines. Es perfectament compatible ser mallorquí amb ser espanyol, jo no tenc cap problema per ser-ho.
Negar això, es entrar dins un racisme moderat contra la resta d'espanyols... jo entre ells.
Per ventura hi haurà mes gent que pensi com jo?
Be, malgrat això, entenc i respect les vostres postures. La diversitat d'opinions pot enriquir a tothom i fa que aquest fòrum sigui d'allò mes interessant.
Tornar a dalt
Jo
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jun 30, 2004 12:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Per cert, aquesta samarreta de "imagina'm en pilotes" es collonuda. He entrat a la web però, com ho he de fer si en vull comprar una?
Gràcies.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> General Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum