BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

"Diez en Ibiza" Ús una MERDA!

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Eivissa
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
Enamorada d'Eivissa
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jun 09, 2004 3:56 pm    Assumpte: "Diez en Ibiza" Ús una MERDA! Respondre citant

"Diez en Ibiza" Ús una MERDA!

Visc a Mallorca i sempre que puc me'n vaig a Eivissa. N'estic enamorada. I em fa molta rÓbia veure la imatge que donen de l'illa en aquesta nova sŔrie de TVE. Com s'atreveixen! QuŔ pretenen? Se suposa que ha de fer riure aquesta merda? A mi em fa pena.

Una enamorada d'Eivissa
Tornar a dalt
mart

Registrat: 08 Jun 2004
Missatges: 37
Ubicaciˇ: Mallorca

MissatgePublicat: Dv Jun 11, 2004 11:39 am    Assumpte: Aix˛ Ús la visiˇ que en tenen Respondre citant

La sŔrie Ús impecable del punt de vista madrileny. En aquella ciutat la majoria de la gent pensa que Eiviisa Ús aix˛ que ens vol mostrar el serial. I ja m'aniria bÚ si no fos que aquesta cadena encara l'he de pagar amb els meus imposts.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Eivissa Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum