BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

El meu home ha deixat de fumar

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
sandramarin

Registrat: 01 Jul 2010
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dj Jul 01, 2010 9:51 am    Assumpte: El meu home ha deixat de fumar Respondre citant

Bones, som nova en aquest foro i la veritat es que nomes m`he afegit per contar que el meu home ha deixat de fumar. Jo ja estava histerica de que fumas tant i vaig sentir per sa radio un anunci d┤un centre on pots deixar de fumar amb laser. Vaig trucar al telefon i vaig fer una cita pel meu home, en Xavi.
Be, fa 2 mesos que varem anar i no ha tocat el tabac d┤enša.
Jo no podria estar mes contenta del resultat i be... volia contar-vos-ho per si hi ha algu que pateix la mateixa situacio i vol deixar de fumar. Aqui el telefon i plana web. 971678983 www.adiostabaco.es

Esper que ajudi a algu per superar aquesta adiccio tan rabiosa!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum