Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
kokon
Registrat: 15 Mai 2007 Missatges: 24
|
Publicat: Dv Abr 16, 2010 3:44 pm Assumpte: pings |
|
|
Hola Elena:gracies per el teu interès al afegir l´ adreça twingly . El tema es que encara no se com fer la maniobra. A veure, jo escric com col.laborador en el suplement Cultura´s de LaVanguardia (paper) i vull que els posts que escric en el blog surtin tal como ofereixen ells referenciats a LaVanguardia Digital.
Ells diuen que per fer-ho he de afegir http://rpc.twingly.com/ a la llista de serveis ping de las “herramientas” del blog. Suposo que el tema es que no se fer “pings” . No se si es prou clar el que et proposo però si hem pots ajudar a fer el procés t´ ho agrairia.
JMC |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
Registrat: 05 Des 2003 Missatges: 864
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
kokon
|
Publicat: Dv Abr 16, 2010 8:26 pm Assumpte: |
|
|
Hola Elena: si ja he vist com funciona el que hem dius. Però lo meu no es exactament això. Jo el que vull es anunciar el meu blog: jesusmartinezclara dins del diari edició digital amb el que col.l aboro com a crític d´ art que es La Vanguardia no al reves. Ells ho ofereixen .No vull agafar altres articles, com per exemple LA Contra o com es podria fer amb un dels que jo publico i linkarlo dins del meu blog, no es això. Jo vull sortir en un espai de LaVanguadia Digital i ells diuen que per fer-ho he de he de afegir http://rpc.twingly.com/ a la llista de serveis ping de las “herramientas” del blog.i aixo es el que no ser fer. Si ho faig, teòricament sortiré, si es que ho he entès be anunciat a LaVanguardia Digital. Disculpa la llauna que et dono, pro ja saps que no es el meu estil, ho intento una vegada i si no puc, pues no puc. Gracies i una abraçada. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
Registrat: 05 Des 2003 Missatges: 864
|
Publicat: Ds Abr 17, 2010 9:17 am Assumpte: |
|
|
kokon escrigué: | Hola Elena: si ja he vist com funciona el que hem dius. Però lo meu no es exactament això. Jo el que vull es anunciar el meu blog: jesusmartinezclara dins del diari edició digital amb el que col.l aboro com a crític d´ art que es La Vanguardia no al reves. |
Sí, ells ho ofereixen, però sempre i quan tu enllacis algun article en concret. El que ofereixen és això: http://www.lavanguardia.es/lv24h/20080328/53448813544.html
Fixa't en la part que diu: "Así, si tiene un blog y alguno de sus comentarios enlaza a alguna de nuestras noticias, aparecerá en La Vanguardia.es"
kokon escrigué: | Ells ho ofereixen .No vull agafar altres articles, com per exemple LA Contra o com es podria fer amb un dels que jo publico i linkarlo dins del meu blog, no es això. Jo vull sortir en un espai de LaVanguadia Digital i ells diuen que per fer-ho he de he de afegir http://rpc.twingly.com/ a la llista de serveis ping de las “herramientas” del blog. i aixo es el que no ser fer.
|
Als blocs de BalearWeb la llista de serveis de ping està centralitzada. No hi ha una llista per a cada bloc. És per això que tu no pots fer-ho i ho he fet jo a la llista centralitzada. Aquesta passa ja està feta. Ja compleixes aquest requisit.
kokon escrigué: | Si ho faig, teòricament sortiré, si es que ho he entès be anunciat a LaVanguardia Digital. Disculpa la llauna que et dono, pro ja saps que no es el meu estil, ho intento una vegada i si no puc, pues no puc. Gracies i una abraçada. |
Sí, és així, però has d'enllaçar algun article de La Vanguardia. Si no enllaces a cap article de La Vanguardia, ells no saben res de tu i no poden vincular-te. El requisit que et falta complir és enllaçar a La Vanguardia.
Elena |
|
Tornar a dalt |
|
 |
kokon
|
Publicat: Ds Abr 17, 2010 9:25 am Assumpte: |
|
|
Gràcies Elena,ho provaré.Ja ho he entés. Per els navegants internautes ets el nostre far de Formentor. Ets sempre de guardia. Ara vaig a fer-me un cafetó molt content.Gràcies i disculpam la llauna que t´he donat. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|