BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Utilitat dels camps personalitzats?

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
jamasca

Registrat: 17 Set 2006
Missatges: 29
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dc Nov 25, 2009 8:43 am    Assumpte: Utilitat dels camps personalitzats? Respondre citant

Hola bon dia a tots i totes.

El meu nom és Jaume i volia presentar-me en el fòrum i fer una consulta. Ja fa uns anys que vaig iniciar un bloc aquí i ara hi torn de nou. Smile. Estic editant el template i d'aquí uns dies crec que ja estarà a punt.

La meva consulta és molt simple. Quina utilitat tenen els camps personalitzats. Veig com funcionen, però no acabo de veure la utilitat. Me podríeu donar un exemple de com es poden utilitzar.

Moltes gràcies.

Jaume
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Nov 25, 2009 11:01 am    Assumpte: Respondre citant

Aquí està explicat:

http://wiki.lifetype.net/index.php/Tips_and_Tricks#How_to_use_custom_fields

Si necessites ajuda, ja ho diràs.

Salut,

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Miquel Àngel

Registrat: 10 Des 2003
Missatges: 63
Ubicació: Palma de Mallorca

MissatgePublicat: Dg Gen 17, 2010 7:43 pm    Assumpte: Re: Utilitat dels camps personalitzats? Respondre citant

jamasca escrigué:
Hola bon dia a tots i totes.

El meu nom és Jaume i volia presentar-me en el fòrum i fer una consulta. Ja fa uns anys que vaig iniciar un bloc aquí i ara hi torn de nou. Smile. Estic editant el template i d'aquí uns dies crec que ja estarà a punt.

La meva consulta és molt simple. Quina utilitat tenen els camps personalitzats. Veig com funcionen, però no acabo de veure la utilitat. Me podríeu donar un exemple de com es poden utilitzar.

Moltes gràcies.

Jaume

Han passat ja un temps, però no he estat per aquí.
El camps personalitzats són molt flexibles, si vols un exemple:
Al bloc http://amparafalvell.balearweb.net vaig afegir-ne un on hi volia guardar la ruta d'una imatge.
A la plantilla vaig fer que aquesta imatge surtís sempre als articles a un lloc determinat de l'article.
En afegir un article aquest camp surt a l'edició i et permet umplir-lo.
D'aquesta manera no he d'afegir manualment la imatge i decidir-ne el tamany i lloc.

Esper que s'hagi entès.
jamasca

Registrat: 17 Set 2006
Missatges: 29
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dg Gen 17, 2010 7:48 pm    Assumpte: Respondre citant

Moltes gràcies
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum