BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Mallorquí, menorquí, eivissenc
Anar a pàgina Anterior  1, 2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> General
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
aznar

Registrat: 14 Oct 2009
Missatges: 11

MissatgePublicat: Dc Nov 11, 2009 12:12 am    Assumpte: Respondre citant

Perdona q no te contesti fins ara, Sao Paulo, però efectivament no he après res de tu encara, però ni tu ensenyes res, ni jo vull aprendre res de tu, ni saps que Buenos Aires està aqui mateix, i se diu Bonaire i està a Aucanada, que es una provincia del Canada. Dedicat a estodiar computació de ordenadors o lo que diguis que facis, i deixis de fer manipulacions i retòriques barates amb jo o lo que dius que pens i dic damunt sa llengo o lo que m´agrada i no m´agrada.

Jo no faig generalitzacions sobre res, sinó que personalis amb tu i ses mentides que dius. Tu no ets de Brasil ni saps portuguès, ni japonés, ni ordenadors, ni Sao Paulo, ni favelas, ni na Xixolina has vist de lluny amb sa teva vida..
Demostra que ets de Brasil de qualque manera i te creurem, mentres tant segueix mirant IB3 i contant xorrades a foros catalanistes com aquest, perque lluny d´aquesta web no seran tan amables com jo som amb tu fins ara. Apart de que ho seguiré sent amb tu sempre i amb tos, però clar dic lo q pens.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
FutureSpy

Registrat: 22 Nov 2008
Missatges: 14
Ubicació: São Paulo, Brasil

MissatgePublicat: Dc Nov 11, 2009 12:26 am    Assumpte: Respondre citant

Home, ja t'ho he dit, si no em creus, m'és ben igual. Demostra'm que no ets castellanoparlant, i jo et demostro que sóc brasiler. Què et sembla?

Mas tá.. Já que você insiste tanto que eu não sou brasileiro, daqui pra frente vou te responder em português. A minha lógica sempre foi "Em Roma como os romanos", mas como eu sou uma pessoa muito legal, vou atender o seu pedido. Se todos os ilhéus fossem igual você, acho que nunca ia ter vontade de visitar as Baleares. Mas já conheci gente daí e quero acreditar que você não passa de um ponto fora da reta. Um zé ruela que não tem mais o que fazer que encher o saco das pessoas...

Ah, e FYI, sábado vou fazer o nível B de catalão, me deseja sorte Wink
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
aznar

MissatgePublicat: Dl Nov 23, 2009 5:13 pm    Assumpte: Respondre citant

M´he passat pes teu blog i veig q saps diferències entre occità, aragonès, portuguès, gallego, brasiler, català i altres llengos, però no dius res des Balear q tant demanes informació. Defenses raco català des de Sao Paulo i t´he examinares de català B dissabte passat per videoconferència... T´he puc dir jo mateix d´on surts tu, si vols q ho digue públicament.
Tornar a dalt
FutureSpy

MissatgePublicat: Dl Nov 23, 2009 7:15 pm    Assumpte: Respondre citant

Per videoconferència no, hi ha una convocatòria cada any a una associació catalana a São Paulo: http://www.llull.cat/rec_docs/Seus_examen_2009_2.pdf

Home, per a mi està claríssim que el català i el balear (que tu defenses com a llengua separada) són dialectes d'una mateixa llengua, ambdós igual de bons. També defenso la unitat del català i l'occità, i també del portuguès i del gallec.

Diga'm doncs, d'on és que he sortit jo?
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor Yahoo Messenger MSN Messenger
FutureSpy

MissatgePublicat: Dg Nov 29, 2009 7:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Ah, desculpa, esqueci da minha promessa de responder só em português. (Perdona, però l'educació és una cosa automàtica per a mi, i no em vaig adonar que em passava a la teva llengua... xD)

Por videoconferência não, tem uma convocatória todo ano numa associação catalã em São Paulo: http://www.llull.cat/rec_docs/Seus_examen_2009_2.pdf

Cara, pra mim tá bem claro que o catalão e o balear (que você defende como língua separada) são dialetos da mesma língua, um tão bom quanto o outro. Eu também defendo a unidade do catalão e do occitano, e também do português e do galego.

Me diz então, de onde eu sai?
aznar

MissatgePublicat: Dt Des 08, 2009 5:32 am    Assumpte: Respondre citant

Escriu lo q digues en cualsevol llengo de ses teves q t´inventes improvisant damunt sa marxa, però no xerris lo q no saps cuan opines sobre lo q jo pens o defens. No tens ni idea i no m´interessa debatre res amb tu. Lo únic q vaig dir és q tu vens d`altres forums de catalanistes radicals i encara interveneixes amb ells amb diferents nicknames.
I com q no t´interessa dir si o no ho demostres tot solet amb bajanades de portuguès i videoconferències des de una favela de Brasil.
Un Brasiler de pares japonesos q defenssa unidats linguistiques tan concretes com ses q exposes, que surt defenssant raco català com a web "sèria", q no contesta a lo q li demanen, i q li agrada IB3 i es parlar de Mallorca sense haver sentit xerrar a ningú de poble o en directe sense IB3 canal Sao Paulo etc etc

A qui vols enganar, xavalet. Tu no ets qui dius ser i no ho pots fer pitjor si vols enganar a cualcú. Segueix amb computadores i videoconferències des des cul del mòn si aixó te fa felis, però no veus q de llest no tens res de res.
Tornar a dalt
FutureSpy

MissatgePublicat: Dt Des 08, 2009 6:30 am    Assumpte: Respondre citant

Vas prometre mil vegades que demostraries que jo no sóc qui dic que sóc, però no dones cap argument de si per què el que dic no pot ser veritat. I que jo me'n recordi, he respost a tot el que em vas demanar. Ets tu qui t'esquives per no contestar el que et demanen. I pel que fa Racó Català, almenys allà la gent sap rebre els que s'interessen per la seva cultura, a diferència de tu, que l'únic que fas és donar patades. Sobre el tema dels nicks, faig servir el mateix des de 2000. Pots provar de cercar al Google per "FutureSpy" així entre comilles si vols, i em trobaràs en diferents llocs, fins i tot a Racó Català que tant t'agrada. No tinc res a amagar, a diferència de tu, que amb el nick que portes, segur que te'l canvies com et canvies de roba. I si vols, em pots afegir al Messenger i xerrem. Jo encantat d'aprendre del tu, el "muy" senyor mallorquí...
aznar

MissatgePublicat: Dv Des 11, 2009 2:11 am    Assumpte: Respondre citant

..... No m, agrada es racó català, però hi ha molts de usuaris i de més amunt q sòn un delincuents fills de sa mare q lis va parir q no saben lo q lis espera encara. I me importa una merda si són nazis catalanistes, fins hi tot això ho respect, però altres coses no. I tu surts d, allà i d, aquesta cantera, i no de Brasil. Tu mateix te descobreixes defenssant raconaires i webs diguent q sòn culturals. Per favor, si sòn cuatre ninets consentits q no les volen ni a ca seva. Sòn mal lletats sense neurones sa majoria d, ells.
Tu ets un fantasma i punt i final. Més pancatalanista q un Maulet. Un anti espanya com es teus amics i un cinic de l, ostia.
Mos fas creure q des de Brasil tç interesses per és conflicte català i mallorquí, q mos defensses raco català, q te treus és català B es dia q te convè dir lo i encara q tens parents japonesos i no se q putes més. Sòn PARIDES tot lo q mos contes. Ses mateixes q mos fan certs usuaris q se destapen tot solets. Fitxats.
Tornar a dalt
FutureSpy

MissatgePublicat: Dv Des 11, 2009 2:46 am    Assumpte: Respondre citant

No sé d'on has tret que vinc de Racó Català. Vaig escriure algunes poques vegades al seu fòrum, però perquè no tenia on demanar els meus dubtes de llengua o ajut sobre algun tema lingüístic. A mi el que menys m'interessa són les teves posicions polítiques, jo tampoc no he vingut aquí a exposar les meves a ningú. És que no t'assabentes que l'únic que polititza la llengua aquí ets tu, jo en cap moment no havia tocat el tema de la política. I una correcció: sóc panoccitanista i no pancatalanista, gràcies. A mi tampoc no m'interessa el conflicte català perquè, a més dels blavistes valencians, no hi ha cap conflicte. Diguis el que diguis, si tornes els meus missatges anteriors, només parlo de llengua i punt. Ja t'ho he dit i repito: si vols xerrar amb mi, l'únic que has de fer és afegir-me al messenger o al Facebook.
aznar

MissatgePublicat: Dg Des 20, 2009 12:50 am    Assumpte: Respondre citant

FutureSpy escrigué:
No sé d'on has tret que vinc de Racó Català. Vaig escriure algunes poques vegades al seu fòrum, però perquè no tenia on demanar els meus dubtes de llengua o ajut sobre algun tema lingüístic. A mi el que menys m'interessa són les teves posicions polítiques, jo tampoc no he vingut aquí a exposar les meves a ningú. És que no t'assabentes que l'únic que polititza la llengua aquí ets tu, jo en cap moment no havia tocat el tema de la política. I una correcció: sóc panoccitanista i no pancatalanista, gràcies. A mi tampoc no m'interessa el conflicte català perquè, a més dels blavistes valencians, no hi ha cap conflicte. Diguis el que diguis, si tornes els meus missatges anteriors, només parlo de llengua i punt. Ja t'ho he dit i repito: si vols xerrar amb mi, l'únic que has de fer és afegir-me al messenger o al Facebook.

M´he tret lo de racó català perque tu vens d´allà tal com ho reconeixes ara, però no ha fet falta q ho digues, simplement q ja ho sabia des des teu super avatar q coincideix perfectament amb altres usuaris de "Brasil", com tu ets. Si no t´ interessas cap conflicte linguistic no afirmaries ni acusaries es blavistes valencians com a unics promotors de discòrdies; tampoc demanaries dubtes linguistics a mal lletats q abunden per es fòrum de racó nazionalista.des teus perque t´estàs retratant tu mateix i ben tot solet. Si ets panoccitanista i no pantacatalanista ets tu mateix qui estàs polititzant i posicionant és teu parer damunt aquests temes i conflictes de llengo.
Jo no vull xerrar amb tu, ni en Messenger, Facebook o a cobro revertido, perque no t´he dit res mai d´aixó. Lo que si t´he dit es que tu no ets de Brasil, ni mig japonès, ni apolitic amb sa llengo, simplement ets un raconaire més que te creus que ets altres som purs i beneits o no veim de que vas amb sa teva parafernalia. Jo no t´ensenyaré res perque no xerram és mateix idioma, però mos entenem a sa perfecció..
Tornar a dalt
FutureSpy

MissatgePublicat: Dg Des 20, 2009 3:23 am    Assumpte: Respondre citant

De quin super avatar parles? I quins usuaris de Brasil? Podries començar provant allò de que m'acuses, posant aquí alguns enllaços.
A quina mena de persona suggereixes que hauria de demanar els meus dubtes? Demano a gent com tu, simplement perquè no hi tinc cap interès acadèmic, només vull aprendre la llengua. Dius que sóc raconaire, però ni tan sols hi participo sovint. Ja t'ho he dit, m'acuses de coses, però no proves res. Demostra'm una evidència de que això que dius és cert, és tot el que et demano, una única evidència. Encara no m'has explicat si per què tot allò que dic és una mentida.
I com que sembles que ets un bon coneixedor dels conflictes lingüístics del català, podries començar anomenant-me'n d'altres, jo encantat d'aprendre'n més.
I per què ser panoccistanista seria polititzar la llengua? Ja veig que parles de coses que no tens cap idea, ni tan sols coneixes la realitat occitana. A sobre, dir que diferents territoris comparteixen una mateixa llengua no vol dir que siguin el mateix, ni sobreposar l'un per sobre de l'altre.
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> General Totes les hores són GMT + 1 Hora
Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum