|
|
Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
uatu1969
Registrat: 25 Jun 2009 Missatges: 5
|
Publicat: Dj Jun 25, 2009 7:17 pm Assumpte: Edicio d´articles |
|
|
Hola,tenc un bloc i a l´hora de ediatar un article em surt tota una barra d eines (te moltes eines)a la part de d´alt de alla on va el text,ara be vaig crear un altre bloc desde "el lloc de feina" i en aquest bloc em surt una barra d´eines molt simple,com faig per tenir la mateixa barra d´eines com la del primer bloc,esper haver-me explicat be,salutacions i gracies. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
Registrat: 05 Des 2003 Missatges: 864
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
uatu1969
|
Publicat: Ds Jul 04, 2009 2:22 pm Assumpte: Inserir presentacio album web |
|
|
Hola de nou,el problema anterior ja el tenc resolt,moltes gracies,la meva pregunta es:es pot inserir una presentacio de album web,per exemple de picasa,a la columna de la dreta? i si es posible,com?
Un altre tema,com es fa per que una imatge quedi centrada dins la vista previa,ja que quan la poso al article,en la edicio d´articles,em queda centrada y completa,i quan faig vista previa,la imatge queda retallada per la "barra" vertcal ( alla on posa menu,cerca ,clendari,etc) quina es la solucio? moltes gracies |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
|
Publicat: Dg Jul 05, 2009 12:18 pm Assumpte: Re: Inserir presentacio album web |
|
|
uatu1969 escrigué: | Hola de nou,el problema anterior ja el tenc resolt,moltes gracies,la meva pregunta es:es pot inserir una presentacio de album web,per exemple de picasa,a la columna de la dreta? i si es posible,com?
|
1) Entra dins Arranjaments » Editor de plantilles
2) Selecciona la plantilla sobre la qual vols treballar, la que s'adapti més als teus gustos, per exemple la standard_new, i fes-ne una còpia clicant sobre la icona que hi ha a la seva dreta, sota "accions".
3) Introdueix el nou nom de la plantilla, per exemple: plantilla_propia
4) Segueix el link de la nova plantilla creada, per visualitzar tots els arxius que conté, i busca l'arxiu footer.template
5) Entra dins l'arxiu footer. template i enganxa el codi que et suministra Picassa, allà on vols que es mostri la presentació.
Ara bé, el codi que facilita Picassa no és XHTML STRICT. Si vols fer les coses ben fetes, utilitza aquest codi, en comptes del que et facilita Picassa
<object type="application/x-shockwave-flash" data="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" height="144" width="96">
<param name="movie" value="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" />
<param name="flashvars" value="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fbalearweb%2Falbumid%2F5094817207745765185%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" />
</object>
Hauràs de canviar la ruta "feed" (marcada en negreta) per la del teu àlbum.
Potse veure un exemple d'inserció d'album aquí http://www.elenavera.com/post/38292
uatu1969 escrigué: |
Un altre tema,com es fa per que una imatge quedi centrada dins la vista previa,ja que quan la poso al article,en la edicio d´articles,em queda centrada y completa,i quan faig vista previa,la imatge queda retallada per la "barra" vertcal ( alla on posa menu,cerca ,clendari,etc) quina es la solucio? moltes gracies |
Prova d'inserir la imatge en versió reduïda. Cada imatge està disponible en 3 formats: thumb, vista previa i original. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
uatu1969
|
Publicat: Dj Jul 23, 2009 7:34 pm Assumpte: |
|
|
Bon i caluros dia,a veure si em se explicar be,he tengut uns quants articles en esborrany,i quan me decidit a publicarlos,creia que el que publicava primer estaria primer i aixi succesivament,pero no ha estat aixi,el que pensava que seria primer ha estat el darrer,es pot invertir l´ordre d´aparicio?gracies |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
|
Publicat: Dg Jul 26, 2009 10:57 am Assumpte: |
|
|
L'ordre dels articles ver marcat per la data/hora. La data/hora només es pot elegir en el moment d'afegir l'article a la base de dades. Després, quan tornes a editar un article, tant si és un esborrany com un article publicat, ja no la pots modificar. L'única solució copiar el contingut de l'esborrany, crear un article nou, i enganxar-hi el contingut de l'esborrany. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
uatu1969
|
Publicat: Dg Jul 26, 2009 3:40 pm Assumpte: |
|
|
Ok,gracies per la teva resposta |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|