BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

SA MANIFESTACIÓ DEL 30 05 09 Mentid Mentid Algo queda

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Moncaira

Registrat: 14 Abr 2006
Missatges: 13

MissatgePublicat: Dg Mai 31, 2009 5:51 pm    Assumpte: SA MANIFESTACIÓ DEL 30 05 09 Mentid Mentid Algo queda Respondre citant

El idioma que en casa hablamos y me enseñaron mis padres nadie me lo ha impuesto. (Su nombre es lo de menos). Me dijeron que una mesa se llamaba " taula" y "taula" la llamo yo. A unos señores y señoras de un circulo "balear" - grans defensors del mallorquinisme ben entés ( sí bien entendido) - les parece que nos estan imponiendo otra lengua p morque a lo mejor ahora en las escuelas, los maestros y maestras en lugar de llamar "ca" a un perro le llaman " gos" y” això és una imposició”.
Asi que nada mejor - res millor - que hacer una MANIFESTACIÓN POR LA LIBERTAD LINGUISTICA Y EN CONTRA DE LA IMPOSICIÓN DEL CATALAN.
Una lengua extraña para ellos que llama "taula" a una mesa como - miren com són las cosas - asi la llaman igualmente los mallorquines.
La manifestación tuvo lugar ayer por la mañana.
No traía cuenta pero no faltó la presencia de banderas españolas ( incluso algunas con el escudo nacional de los tiempos del “Caudillo Franco”) y es que para estos del Circulo Balear - amantes de Sa nostra llengo balear y no de sa catalana que mos imposen como dicen ellos - ante todo somos españoles.
A bombo y platillo han divulgado el exito de la empresa.
Si hemos de creerles. Toda Palma de Mallorca estuvo allí en el Passeig des Biorn a las doce de la mañana para protestar en contra de la imposición que dicen existe del catalán.
VINT I CINC MIL PERSONAS asi como asi calculó a vuelo de pájaro el organizador de la movida y entre 15 y 20 mil me lo han corroborado los de su prensa afín.

S'ha de tenir per de prompte una gran imaginació per creure's una cosa aixi.
Ya que estas tenemos porque no decir que asistieron dos millones quinientas mil personas.
Dins tot Palma no hi són , però uns quants zeros més o manco a la dreta mai són de demés.
En euros y en dolares desde luego que hasta 2. 500 a uno le vienen bien.

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum