BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Barra d'eines

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Manel

Registrat: 15 Abr 2007
Missatges: 17

MissatgePublicat: Dl Set 15, 2008 4:36 pm    Assumpte: Barra d'eines Respondre citant

Hola a tots,

Us escric perquè avui, en anar a postejar un nou post, em trobo que la barra d'eines no apareix enlloc (majúscules, megreta, enllaços, imatges vídeos...): ha desaparegut.

Això es deu a que ara tinc un Mac i no ho reconeix (diria que amb el Mac sí s'hi veien), o és un problema vostre de reparació o actualització del software?

Gràcies,
Manel
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Set 15, 2008 8:21 pm    Assumpte: Respondre citant

Verifica que tinguis el suport JavaScript habilitat.

També pots verificar que tinguis aquesta opció activada a les preferències del bloc.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Manel

MissatgePublicat: Dl Set 15, 2008 8:50 pm    Assumpte: Respondre citant

administrador escrigué:
També pots verificar que tinguis aquesta opció activada a les preferències del bloc.

Què curiós. He anat a veure les preferències, i estava activat; però l'he deseleccionada i tornat a seleccionar, i en actualitzar-lo s'ha arreglat.

Això també em passa quan afegeixo un enllaç nou. Sense saber per què, els enllaços deixen d'aparèixer per ordre alfabètic. Vaig a preferències, i tot surt tal com ho tenia; però no funciona. He de treure-ho i tornar-ho a posar (com si m'ho haguès trobat desactivat) i guardar-lo perquè es mantingui.

Per això ho he fet, i m'ha funcionat. Però és molt curiós.
Tornar a dalt
Manel

MissatgePublicat: Dt Nov 11, 2008 10:27 pm    Assumpte: Barra d'eines (2) Respondre citant

Manel escrigué:
Hola a tots,

Us escric perquè avui, en anar a postejar un nou post, em trobo que la barra d'eines no apareix enlloc (majúscules, megreta, enllaços, imatges vídeos...): ha desaparegut.

Hola, avui em torna a passar. Tinc el javascript habilitat, i a preferències del bloc tinc l'opció activada. Què passa ara? quin botó he tocat?

Gràcies,
Manel
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Nov 12, 2008 10:13 am    Assumpte: Respondre citant

He entrat al teu bloc com a administrador i ho veig tot normal. Pot ser cosa del teu ordinador o navegador. En tot cas, si vols, envia'm el teu nom d'usuari i contrasenya mitjançant un missatge privat o mitjançant el formulari de contacte i aleshores entraré com ho fas tu.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Manel

MissatgePublicat: Dl Gen 12, 2009 12:23 am    Assumpte: Re: Barra d'eines (2) Respondre citant

Hola,

Doncs m'ha tornat a passar! ja no apareix la barra d'eines. A preferències del blog surt activada, tinc el portàtil de sempre i no he fet cap instal·lació o desinstal·lació de cap programa.

És curiós, això em passa cada dos mesos (15 setembre i 11 novembre). Pot ser algun desactivament automàtic?

Manel escrigué:
Manel escrigué:

Hola, avui em torna a passar. Tinc el javascript habilitat, i a preferències del bloc tinc l'opció activada. Què passa ara? quin botó he tocat?

Gràcies,
Manel
Tornar a dalt
Manel

MissatgePublicat: Dl Gen 12, 2009 1:57 am    Assumpte: Re: Barra d'eines (2) Respondre citant

He reiniciat l'ordinador i ja surt tot normal. És estranyíssim. Bé, arreglat idò.

Salutacions

Manel escrigué:
Hola,

Doncs m'ha tornat a passar! ja no apareix la barra d'eines. A preferències del blog surt activada, tinc el portàtil de sempre i no he fet cap instal·lació o desinstal·lació de cap programa.

És curiós, això em passa cada dos mesos (15 setembre i 11 novembre). Pot ser algun desactivament automàtic?
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum