Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
ixsp
Registrat: 15 Nov 2006 Missatges: 11
|
Publicat: Dv Set 05, 2008 11:00 pm Assumpte: Afegir compte de mallorcaweb a gmail |
|
|
Bones!
Disposo d'una blackberry i he instal·lat el programa de gmail per poder revisar el correu des de la mateixa.
He provat i no me deixa posar comptes de mallorcaweb.
L'alternativa seria afegit els comptes de mallorcaweb al compte de gmail, però tampoc me deixa. I m'estranya ja que la tecnologia del correu de mallorcaweb és gmail.
Me podeu dir si hi ha qualque manera de posar el compte de mallorcaweb al programa de gmail o afegir el compte de mallorcaweb al compte de gmail?
Gràcies! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
Registrat: 05 Des 2003 Missatges: 864
|
Publicat: Dg Set 07, 2008 12:44 pm Assumpte: |
|
|
En teoria, hauria de funcionar. Entra a http://m.google.com/a i segueix les instruccions.
Jo no ho he provat, hi accedeixo via webmail.
Elena |
|
Tornar a dalt |
|
 |
ixsp
|
Publicat: Dg Set 07, 2008 3:52 pm Assumpte: Enllaç KO |
|
|
administrador escrigué: | En teoria, hauria de funcionar. Entra a http://m.google.com/a i segueix les instruccions.
Jo no ho he provat, hi accedeixo via webmail.
Elena |
L'enllaç que has posat no funciona? |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
|
Publicat: Dl Set 08, 2008 9:14 am Assumpte: |
|
|
L'enllaç em funciona perfectament. Què vols dir exactament? Ups... ara veig que amb l'IE no va. Però amb qualsevol navegador modern funciona (Firefox, Opera, Safari...) i suposo que amb el mòbil també. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
ixsp
|
Publicat: Dc Set 10, 2008 9:28 pm Assumpte: Ja tenc el programa instal·lat |
|
|
administrador escrigué: | L'enllaç em funciona perfectament. Què vols dir exactament? Ups... ara veig que amb l'IE no va. Però amb qualsevol navegador modern funciona (Firefox, Opera, Safari...) i suposo que amb el mòbil també. |
"navagador modern"? Ja uso navegadors moderns. El problema és que en linux amb firefox no me funciona la pàgina; he hagut de recórrer a windows.
El programa ja el tenc instal·lat a la blackberry. Quan poso usuari i contrasenya de gmail funciona sense problemes; però quan intento amb usuari de mallorcaweb no va:
- usuari=ixsp: username and password do not match
- usuari=ixsp@mallorcaweb.net: please enter your gmail username and password, not an email address
Bé, no te preocupis. Al final he aconseguit afegir el compte al de gmail.
Gràcies! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
ixsp
|
Publicat: Dc Set 10, 2008 9:30 pm Assumpte: Re: Ja tenc el programa instal·lat |
|
|
ixsp escrigué: | administrador escrigué: | L'enllaç em funciona perfectament. Què vols dir exactament? Ups... ara veig que amb l'IE no va. Però amb qualsevol navegador modern funciona (Firefox, Opera, Safari...) i suposo que amb el mòbil també. |
"navagador modern"? Ja uso navegadors moderns. El problema és que en linux amb firefox no me funciona la pàgina; he hagut de recórrer a windows.
El programa ja el tenc instal·lat a la blackberry. Quan poso usuari i contrasenya de gmail funciona sense problemes; però quan intento amb usuari de mallorcaweb no va:
- usuari=ixsp: username and password do not match
- usuari=ixsp@mallorcaweb.net: please enter your gmail username and password, not an email address
Bé, no te preocupis. Al final he aconseguit afegir el compte al de gmail.
Gràcies! |
Procediment per afegir el compte de mallorcaweb al de gmail:
configuració / Comptes / Afegeix un altre compte de correu electrònic
adreça=ixsp@mallorcaweb.net
usuari=ixsp@mallorcaweb.net
servidor POP=pop.gmail.com
port=995
Marcar SSL |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
|
Publicat: Dj Set 11, 2008 3:05 pm Assumpte: Re: Ja tenc el programa instal·lat |
|
|
ixsp escrigué: | El programa ja el tenc instal·lat a la blackberry |
Segur que és el mateix programa? A mi em sembla que no és el mateix.
El programa per a Google For Your Domain és aquest:
http://m.google.com/a
El programa per a Gmail normal és un altre:
http://m.google.com/mail
Un té el sobre vermell, l'altre blau, crec que és el blau el bo.
Cita: | Procediment per afegir el compte de mallorcaweb al de gmail:
configuració / Comptes / Afegeix un altre compte de correu electrònic
adreça=ixsp@mallorcaweb.net
usuari=ixsp@mallorcaweb.net
servidor POP=pop.gmail.com
port=995
Marcar SSL |
Una altra opció era redireccionar el compte d'un a l'altre. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
lamarsalada
Registrat: 20 Mai 2004 Missatges: 2
|
Publicat: Dg Oct 03, 2010 10:21 pm Assumpte: Doncs no me funciona |
|
|
Bones,
També vull integrar el meu compte de mallorcaweb.net (m'encanta el domini) dins Gmail només haver de revisar una web. He seguit les instruccions que donaves i m'ha funcionat, però a l'hora d'importar diu
Cita: | Error
En aquests moments, no es pot importar aquest compte. Torneu a provar-ho més tard. |
I aquí ens hem quedat.
Saps perquè pot ser?
gràcies per el suport! |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
|
Publicat: Dl Oct 04, 2010 7:26 am Assumpte: |
|
|
Què intentes fer, importar els missatges del compte a mallorcaweb.net dins el compte de gmail?
Elena |
|
Tornar a dalt |
|
 |
lamarsalada
Registrat: 20 Mai 2004 Missatges: 2
|
Publicat: Dl Oct 04, 2010 8:07 am Assumpte: |
|
|
Sí, re-enviar missatges ja me funciona , però volia importar el comtpe i així tenir també l'històric guardat tot al mateix lloc. Gràcies (tan ràpida com sempre). |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
|
Publicat: Dl Oct 04, 2010 8:53 am Assumpte: |
|
|
No sé què dir-te. Potser has de seguir la indicació i provar-ho al cap d'un temps. Tal vegada has fet molts intents i s'ha bloquejat com a mesura de seguretat. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|