BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

"Amem" si mos entenem

Aquest fòrum està bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Premi Web 2004
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
trensi

Registrat: 11 Mai 2004
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dv Mai 21, 2004 8:44 am    Assumpte: "Amem" si mos entenem Respondre citant

Benvolgut Marquet:
sí, efectivament, hem enviat aquest email a les persones que estan adscrites al nostre grup de correu. No només això, l'hem tornat a enviar dient "Vota. Per l'amor de God!". No es tracta de fer pena, es tracta de:
1. Mobilitzar el màxim la gent en favor del tren.
2. Aconseguir recursos per la nostra plataforma per tal de continuar mobilitzant gent.
Ens és igual si és a través d'un premi a la millor web o venent camisetes, hem d'aconseguir doblers per continuar lluitant a favor del transport públic i en contra de la mort de més gent de les balears a les carreteres: són els nostres dos principals objectius.

En les bases del concurs que t'adjunt al final del text no veig que hi hagi ni una línia on es prohibeixi o suggereixi que no s'ha de convidar als amics a votar. De tota manera, ja saps que la votació no és vinculant. En lloc de mirar-t'ho des de la perspectiva crítica, intenta veure el nostre mail que t'ha molestat amb bons ulls pels motius següents:
1. Dona'm a conèixer la nostre causa que és bona per a tots.
2. Dona'm a conèixer aquest fórum i les webs que participen al concurs conjuntament amb la nostra.
3. Animam un concurs amb 42 persones que per ventura ni s'haguessin enterat que es feia ni sabien què era Mallorcaweb.
Són tres de les moltes raons que se m'han passat pel cap en trenta segons, n'hi ha més, però tampoc ens hem de passar. L'objectiu, al cap i a la fi, és aconseguir doblers. Si els vots ajuden, collonut. Si no, paciència. La competitivitat és un mal que hauríem d'eliminar de la nostra societat: no m'agraden els concursos perquè implica que dos o tres guanyen i els altres no, així de simple. Per tant, si t'ho agafes en serio del tot, un concurs genera més pena que alegria. El nostre objectiu no és derrotar a ningú sino tirar endavant un projecte en el que hi guanyam tots. A mi totes les webs em semblen collonudes: és gent de les Balears que està desperta! M'és igual si el disseny és bo o dolent, si es carrega abans o després la pàgina, si es nota que hi han invertit més o menys hores o si els continguts estan més o menys actualitzats. El simple fet que una persona d'aquestes illes faci servir el cervell més enllà de posar el DVD en marxa, fotre's de cubates el cap de setmana o veure la boda de demà o el partit del diumenge(activitats totes elles dignes i que practic sempre que puc, excepte les de veure bodes pagades amb els meus impostos o partits de futbol) és un miracle*.
Enhorabona Marquet i a tots els que despertau la terra, participeu o no en aquest concurs.
Una abraçada a tots.
Miquel
* M'he quedat a gust

Bases del Premi Web 2004
OBJECTIU

L'objectiu d'aquest concurs és promoure els continguts relacionats amb la cultura i l'economia de les Illes Balears i Pitiüses a Internet.

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ

1) Les webs presentades han de ser com a mínim en català i opcionalment en d'altres idiomes.

2) El seu contingut ha d'estar relacionat amb la cultura o l'economia de Mallorca, Menorca, Eivissa i/o Formentera.

3) Les pàgines web concursants s'han d'allotjar a l'espai web del servei gratuït BalearWeb FREEmail. Aquells que encara no siguin usuaris del servei FREEmail, i vulguin participar en el Premi, hauran de sol·licitar l'alta prèviament, a través del formulari de registre.

TERMINI D'INSCRIPCIÓ

El termini d'inscripció finalitza el divendres 7 de maig de 2004.

JURAT

El jurat que decidirà el guanyador del "Premi Web 2004" estarà format pels autors de les webs que foren premiades a les edicions anteriors del concurs, per un representant de la Direcció General de Política Lingüística i per dues persones més designades per BalearWeb.

PREMIS

PRIMER PREMI: 1.200 euros i la compra d'un domini propi per a la web premiada i l'allotjament gratuït de per vida.

SEGON PREMI: 600 euros.

TERCER PREMI: 300 euros.

VEREDICTE

El guanyador del "Premi Web 2004" es donarà a conèixer el divendres 28 de maig de 2004.
[size=9]
[/size][/color]
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
el mateix
Invitat

MissatgePublicat: Dv Mai 21, 2004 11:45 am    Assumpte: Respondre citant

No m'enter de què va la cosa, però aquest correu mola.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Mai 21, 2004 12:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Crec que "trensi" volia replicar aquest missatge:
http://www.balearweb.com/forum/viewtopic.php?t=215#1069
Tornar a dalt
el mateix
Invitat

MissatgePublicat: Dv Mai 21, 2004 6:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Ara ja comprenc de què va el correu anterior i he de dir el següent:
Si la viabilitat del tren està en mans d'aquesta gent, estem ben arreglats.
Quan he vist que demanaven el vot per guanyar 1.200 euros a no sé ben bé qui, he quedat fred. Si que el tema del tren depèn de 1.200 euros no passeu pena que ja els posaré jo.
El que s'ha de fer, si em permeteu el consell, és publicar un missatge immediatament de disculpes per haver fet aquest doi. No hem de mesclar ous amb caragols. Una cosa és el tren i l'altre adulterar un concurs per guanyar els diners. Què us penseu; què els altres no els volen, els diners?
Mare meva, feu el favor de disculpar-vos, que més val rectificar a temps, abans que el mundo s'enteri i us posi verds.
Visca el tren!
Tornar a dalt
Jartans
Invitat

MissatgePublicat: Dg Mai 23, 2004 11:40 am    Assumpte: Per xulo jo Respondre citant

el mateix escrigué:
Ara ja comprenc de què va el correu anterior i he de dir el següent:
Si la viabilitat del tren està en mans d'aquesta gent, estem ben arreglats.
Quan he vist que demanaven el vot per guanyar 1.200 euros a no sé ben bé qui, he quedat fred. Si que el tema del tren depèn de 1.200 euros no passeu pena que ja els posaré jo.
El que s'ha de fer, si em permeteu el consell, és publicar un missatge immediatament de disculpes per haver fet aquest doi. No hem de mesclar ous amb caragols. Una cosa és el tren i l'altre adulterar un concurs per guanyar els diners. Què us penseu; què els altres no els volen, els diners?
Mare meva, feu el favor de disculpar-vos, que més val rectificar a temps, abans que el mundo s'enteri i us posi verds.
Visca el tren!

Hola, guapo:
els de la Plataforma segur que estaran encantats en rebre un email amb la teva identitat i un número de telèfon per contactar amb tu perquè els facis arribar els 1200 euros. Els encantarà que els adulteris el seu compte corrent. Vas sobrat, xaval? idò aboquina.
Per cert, El Mundo els posa verds sempre que pot, facin el que facin.
També ets convidat a il.luminar-los amb la teva feina, el teu coneixement i el teu esforç en pro dels mitjans de transport públic d'aquesta illa. Per això, corre, escriu el mail a la plataforma que estaran encantats de rebre el teu ajut.
I si trobes algun lloc on estigui prohibit demanar el vot als amics, també t'ho agrairan. Mentres no ho trobes, cerca a l'Alcover Moll què vol dir doi i per ventura veuràs que es correspon més amb el missatge que has escrit tu.
Llest, que ets un xulillo i un llest (no t'ho deia ta mare?)
Cool
Tornar a dalt
trensi

Registrat: 11 Mai 2004
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dg Mai 23, 2004 2:05 pm    Assumpte: Regles del joc Respondre citant

Si l'organització del concurs Premi Web 2004 considera que el fet de convidar a una llista de correu a votar a una web determinada ens invalida per concursar, la Plataforma en Defensa del Tren no té cap problema per retirar-se.
Tornar a dalt
el mateix
Invitat

MissatgePublicat: Dg Mai 23, 2004 5:52 pm    Assumpte: Respondre citant

Mira, en primer lloc no has de ser tan xulet, que jo només donava la meva opinió sobre el tema, i que no me pareix bé que es demani el vot massiu per una pàgina perquè això és fer xantatge moral, perquè amb el tren hi estam tots.
Saps que et dic? que ja faràs el que vulguis. Però me pareix que el xulet i el sectari ets tu, que te penses que tot el que fas és impolut i està tocat de divinitat.
A mi me pareix que el que heu fet és una parida i que aquest concurs no és per això, ara tu, fes el que vulguis. Si no t'agrada que t'ho diguin, no posis coses al fòrum, que aquí estam per dir coses, no per llegir el teu missatge i anar a votar com a xotets.
Salut i perdona per si t'han ofès els meus comentaris.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Aquest fòrum està bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Premi Web 2004 Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum