Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
emprenedors
Registrat: 13 Feb 2008 Missatges: 10
|
Publicat: Dt Mar 11, 2008 12:47 pm Assumpte: canviar disseny blog |
|
|
Hola Elena,
tenc alguns dubtes referents al canvi d'estil de la plantilla del blog. Si vaig al document style.css, una vegada he creat una plantilla nova, quan faig algun canvi i li don a actualitzar, s'actualitza el blog a un plantilla no vinculada al blog publicat, o s'hauria de modificar el blog publicat?
Per altra banda, el que m'agradaria canviar és pujar un poc més amunt al menú de la dreta l'opció de categories i baixar la de calendari, etc. quin apartat del que em surt en llenguatge html fa referencia a això (columna, columnb o quin apartat)?
Mil gràcies |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
Registrat: 05 Des 2003 Missatges: 864
|
Publicat: Dt Mar 11, 2008 5:02 pm Assumpte: Re: canviar disseny blog |
|
|
emprenedors escrigué: | Hola Elena,
tenc alguns dubtes referents al canvi d'estil de la plantilla del blog. Si vaig al document style.css, una vegada he creat una plantilla nova, quan faig algun canvi i li don a actualitzar, s'actualitza el blog a un plantilla no vinculada al blog publicat, o s'hauria de modificar el blog publicat?
|
Quan hagis creat una plantilla, per aplicar-la a bloc, has d'entrar dins Opcions del Bloc i seleccionar aquesta plantilla com a plantilla del bloc.
emprenedors escrigué: |
Per altra banda, el que m'agradaria canviar és pujar un poc més amunt al menú de la dreta l'opció de categories i baixar la de calendari, etc. quin apartat del que em surt en llenguatge html fa referencia a això (columna, columnb o quin apartat)?
Mil gràcies |
Per fer això, el més fàcil és editar l'arxiu footer.template en comptes de style.css, perquè això és un canvi estructural, més que estètic.
A l'arxiu footer.template podràs retallar i enganxar més avall tot el bloc de codi que forma el calendari. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
emprenedors
|
Publicat: Dc Mar 12, 2008 9:07 am Assumpte: disseny blog |
|
|
Gràcies elena per la teva resposta. Només en queda un dubte, i si no m'agradael que he fet puc tornar al format orginal??? com ho puc fer? gràcies de nou |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
Registrat: 05 Des 2003 Missatges: 864
|
Publicat: Dc Mar 12, 2008 9:22 am Assumpte: |
|
|
Tens vàries opcions:
- Utilitzar l'eina de restauració que trobaràs just a sobre de l'arxiu que has editat, per exemple footer.template. És un menú desplegable que diu: "Selecciona una còpia de seguretat per restaurar" i t'ofereix diferents dates.
- Si les còpies de seguretat d'aquest arxiu en concret no et serveixen, pots fer nova còpia de la plantilla base sobre la qual estiguis fent feina (p.ex. Standard o Standard_new i anar a recuperar el codi d'allà.
- I si no te'n surt de cap de les maneres, sempre pots tornar a seleccionar com a plantilla del bloc (a Opcions del bloc) una de les plantilles que venen per defecte al servei.
Editat per darrera vegada per administrador el Dc Mar 12, 2008 9:45 am, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
emprenedors
|
Publicat: Dc Mar 12, 2008 9:42 am Assumpte: |
|
|
ok gràcies. Així ja em qued més tranquila |
|