BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Nou correu electr˛nic

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Web i correu gratu´t
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
peprossello

Registrat: 03 Oct 2007
Missatges: 19
Ubicaciˇ: Palma

MissatgePublicat: Dl Oct 22, 2007 5:58 pm    Assumpte: Nou correu electr˛nic Respondre citant

Bon dia i bon any!:

Divendres passat de capvespre vaig tramitar el registre d'un nou correu eletr˛nic "@balearweb.net". Em vareu contesar, amb dos missatges, que no hi havia hagut problemes i que nomÚs calia analitzar unes dades; l'anÓlisis podia durar fins a 48 hores. Com que n'han passades 72, m'agradaria saber si ha sorgit algun inconvenient o, senzillament, em cal esperar una mica mÚs.

Si me n'interessa Ús perquŔ em crea problemes estar-me sense adreša electr˛nica, i la que havia tingut fins ara, en un altre proveidor, no ha deixat de crear-me problemes fins que, ara, se'm declara incompatible. I no vull perdre-hi mÚs temps.

GrÓcies per el vostre temps.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pÓgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Oct 22, 2007 7:27 pm    Assumpte: Respondre citant

Ja pots accedir al teu compte
http://webmail.balearweb.net
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
peprossello

MissatgePublicat: Dl Oct 22, 2007 11:28 pm    Assumpte: Respondre citant

He rebut el vostre missatge, com mentre podia accedir al meu compte. En el moment de clickar la web que adjuntaveu, s'ha redireccionat cap al mail de Google (sup˛s que, fins aquÝ, normal), i la pÓgina s'ha quedat en blanc i s'ha paralitzat l'Internet Explorer. Ho he tornar provar introduint directament l'adreša, amb el mateix resultat. Pot ser problema de la versiˇ que tinc d'Internet Explorer, que tanmateix fins ara no m'ha plantejat problemes? Se us acud altra cosa?

GrÓcies per la vostra atenciˇ.

P.S.: Per cert, i aprofitant, me n'he adonat que el primer missatge que us he enviar aquest capvespre, cap a tres quarts de set, s'ha registra amb hora de publicaciˇ 4.58 am. Quina explicaciˇ tÚ aquest desfašament? ╔s potser normal?

Merci altre cop.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pÓgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Oct 23, 2007 7:19 am    Assumpte: Respondre citant

peprossello escriguÚ:
He rebut el vostre missatge, com mentre podia accedir al meu compte. En el moment de clickar la web que adjuntaveu, s'ha redireccionat cap al mail de Google (sup˛s que, fins aquÝ, normal), i la pÓgina s'ha quedat en blanc i s'ha paralitzat l'Internet Explorer. Ho he tornar provar introduint directament l'adreša, amb el mateix resultat. Pot ser problema de la versiˇ que tinc d'Internet Explorer, que tanmateix fins ara no m'ha plantejat problemes? Se us acud altra cosa?

Si el problema persisteix, potser haurÓs d'esborrar la mem˛ria cache de teu navegador i provar-ho de nou. No sol donar problemes el webmail de Google.

peprossello escriguÚ:
P.S.: Per cert, i aprofitant, me n'he adonat que el primer missatge que us he enviar aquest capvespre, cap a tres quarts de set, s'ha registra amb hora de publicaciˇ 4.58 am. Quina explicaciˇ tÚ aquest desfašament? ╔s potser normal?

Merci altre cop.

SÝ, entra a la secciˇ "Perfil" i corregeix el "Fus horari:". Es troba quasi al final de la pÓgina.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
peprossello

MissatgePublicat: Dt Oct 23, 2007 12:58 pm    Assumpte: Respondre citant

El tema horari ha estat bo de solventar.
Pel que fa a la qŘestiˇ del correu, he esbrinat que el problema rau efectivament en el navegador i en la mateixa capacitat del meu ordinador, que ja estÓ, el pobre, pensant en la jubilaciˇ. Ja m'ho farÚ.

Moltes grÓcies, com sempre, per la vostra atenciˇ i eficiŔncia.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Web i correu gratu´t Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum