BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Restaurante en Genova

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
JOSEP45

Registrat: 05 Abr 2006
Missatges: 2

MissatgePublicat: Ds Set 29, 2007 12:31 pm    Assumpte: Restaurante en Genova Respondre citant

El mes de Octubre, estare en Palma de Mallorca, durante una semana, hace 10 años que no he tenido ocasión de volver.
La última vez que estuve me llevarón a un restaurante, que no se como se llama ni tengo la dirección, ni el telefono, solo se que para ir pasamos cerca del Hospital de Palma, y creo que fuimos a Genova, se que habian bastantes restaurantes por la zona, en un cruce giramos a la derecha y esa carretera ya no la dejamos hasta el final que termina en un pequeño parking para coches y es donde esta este Restaurante que es una casa decorada interiormente en madera, el Restaurante hablo de 10 años atras estaba muy bíen y me gustaria volver. Decir tambien que este Restaurante esta en la cima de la montaña, desde donde se divisa Palma. Espero que me podais ayudar.

Un saludo y muchas gracias.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Ds Set 29, 2007 9:11 pm    Assumpte: Respondre citant

El restaurante se llama el Na Burgesa, el Mirador de na Burgesa o algo parecido.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Mallorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum