BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

spam imparable

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
kokon

Registrat: 15 Mai 2007
Missatges: 24

MissatgePublicat: Dc Set 05, 2007 11:13 am    Assumpte: spam imparable Respondre citant

Queridos amigos en la Web:

Desde hace tiempo recibo un furioso ataque de spam de una empresa farmaceútica. Me ataca desde un post , a modo de comentario. Siempre en el mismo Post.
y no sé como pararlo.

No he puesto en marcha el mecanismo de filtro, por dos razones: una es que me gusta que aparezcan directamente en el Blog.los comentarios y si me parecen excesivos los elimino. La otra razón es que cuando filtro los comentarios, me quedan retenidos, pendientes de publicación y entonces no se como autorizarlos nuevamente y me bloqueo. Me parece que tendré que optar por este último sistema pero necesito indicaciones de cómo hacerlo. ¿Alguien puede ayudarme? Gracias
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Set 05, 2007 11:58 am    Assumpte: Respondre citant

Los spammers se suelen dedicar a unos pocos posts en concreto, y normalmente son post antiguos. Lo mejor es desactivar la opción de recibir comentarios en el post o posts en concreto que den problemas. Para ello, entra a editar el post en cuestión y desactiva la casilla de verificación de "permitir comentarios"
Tornar a dalt
Fabián

Registrat: 10 Ago 2006
Missatges: 37

MissatgePublicat: Dc Set 05, 2007 12:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Desde hace dos o tres días hay mucho spammer en los comentarios.
Yo los tengo abiertos, sin filtro alguno pues creo que es conveniente que quien comente vea inmediatamente su escrito y pueda añadir o rectificar algo de lo ya dicho. Por eso simplemente me limito a eliminarlos.
Es verdad, creo, que se limitan a un número limitado de artículos y que se reparten entre las bitácoras pues me pareció que utilizaban una secuencia numérica.
Lo que no sé es si sabría encontrar en qué artículos aparecen.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Fabián

Registrat: 10 Ago 2006
Missatges: 37

MissatgePublicat: Dl Set 17, 2007 4:16 pm    Assumpte: Descanso del spam Respondre citant

Hoy parece que el spam ha parado. Ojalá no vuelva.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Set 17, 2007 4:22 pm    Assumpte: Respondre citant

Potser els spammers han tornat a l'escola ;-)
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum