BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Com passar els missatges del webmail antic al nou webmail

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
margaridam

Registrat: 11 Mai 2006
Missatges: 11

MissatgePublicat: Dt Jul 17, 2007 6:03 pm    Assumpte: Com passar els missatges del webmail antic al nou webmail Respondre citant

Hola, he obert el meu correu mallorcaweb-google i veig que tots els meus missatges que tenia a la bustia abans de migrar, ara no hi són! Voldria saber com passar-los a l'adreça on he migrat. Gràcies!

Margarida
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dt Jul 17, 2007 6:12 pm    Assumpte: Respondre citant

Consulta la pàgina d'ajuda:
http://www.mallorcaweb.com/mes/correu-gratuit/ajuda/#migracio
Tornar a dalt
margaridam

MissatgePublicat: Dt Jul 17, 2007 6:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Idò no hi ha cap manera de passar-los al nou correu?
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Jul 17, 2007 6:59 pm    Assumpte: Respondre citant

Te'ls pots reenviar.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Ds Jul 21, 2007 3:56 pm    Assumpte: Respondre citant

He descobert una forma fàcil de migrar tots els missatges de l'antic webmail al nou webmail.

1. Entram a les opcions de configuració del webmail de Google.
2. Seleccionam com a idioma Español o Anglès, perquè en català es veu que no surt l'opció que hem a utilitzar (després podrem tornar a posar el Català).
3. Entram a l'opció de configuració anomenada "Cuentas" -> "Añadir otra cuenta de correo"
4. Com a "Dirección de correo electrónico" posam nomdusuari@65.17.213.38 (on diu nomdusuari hem de posar el nostre nom d'usuari real, per exemple, pepet@65.17.213.38
5. A la següent pantalla introduïm el nostre nom d'usuari, contrasenya i com a servidor POP posam 65.17.213.38 (per defecte sortirà mail.65.17.213.38 i cal deixar només els números IP).

La resta d'opcions que veurem no són importants, van al gust de cadascú.

Un cop finalitzada la configuració, rebrem tots els missatges que es trobin a la bústia d'entrada del webmail antic. Si tenim missatges subcarpetes del webmail antic, caldrà moure'ls a la bústia d'entrada per poder recuperar-los.
Tornar a dalt
margaridam

MissatgePublicat: Dg Jul 22, 2007 10:26 am    Assumpte: Respondre citant

Hola,
Moltes gràcies d'entrada per la teva resposta. Però tenc un problema, quan vaig anar a canviar l'idioma me vaig equivocar i vaig posar francès. El problema és que ara no me surt la meu correu com d'habitud, me diu que el canvi d'idioma està en curs i que si vull puc veure una versió htlm simplificada de la meva bústia... Concretament aquest és el missatge que em surt:

Chargement en cours...
Cette opération semble prendre plus de temps que d'habitude.

Si vous utilisez une connexion Internet bas débit, le téléchargement de cette page peut prendre un peu plus longtemps. Si vous préférez, vous pouvez utiliser l'affichage en mode HTML simplifié.

Si ce chargement ne pose pas de problème lorsque vous utilisez votre connexion Internet habituelle, actualisez cette page dans votre navigateur. Si vous ne parvenez toujours pas à afficher votre compte, consultez le Centre d'aide pour obtenir des informations sur la résolution de ce type de problème.

I si vaig a la versió html simplificada per intentar tornar a canviar l'idioma, quan vaig a l'apartat configuració me diu que la configuració només es pot canvia si estic a la versió estàndar de la bústia de correu... El text que surt és:

Les paramètres peuvent être modifiés uniquement à partir de l'affichage en mode standard de MallorcaWeb.
Passer à la vue standard

I si clic sobre passar a la vista estàndar, es queda penjat...

Què podria fer?

Margarida
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dg Jul 22, 2007 11:31 am    Assumpte: Respondre citant

He entrat al teu compte i ho veig tot normal. Potser era un problema temporal amb Google, amb el teu navegador o amb la teva connexió.

Si vols et puc tornar a posar el català com a idioma predeterminat.

Elena
Tornar a dalt
margaridam

MissatgePublicat: Dg Jul 22, 2007 9:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola,

Doncs a mi no em funciona em continua dient allò que t'he explicat....

Potser si em canvies l'idioma funcionarà.

Margarida
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dl Jul 23, 2007 9:13 am    Assumpte: Respondre citant

He tornat a posar el català. Si el problema persisteix, prova de connectar des d'un altre ordinador.
Tornar a dalt
margaridam

MissatgePublicat: Dl Jul 23, 2007 1:25 pm    Assumpte: Respondre citant

D'acord, ara m'ha funcionat i he passat els missatges antics al nou compte, moltíssimes gràcies per la teva ajuda.
Margarida
Tornar a dalt
baguilo

Registrat: 23 Jul 2007
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dc Jul 25, 2007 3:12 pm    Assumpte: No he sabut fer el traspàs Respondre citant

Hola, he provat de fer el traspàs i no n'he sabut. Embarassed
He entrat al nou correu Mallorcaweb i he seguit les instruccions, però quan li dic que vull verificar la nova adreça nomdusuari@65.17.213.38, m'envia un missatge automàtic del tipus "Mail Delivery Subsystem" és a dir que no l'ha pogut enviar.
On ho faig malament?

Gràcies
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dc Jul 25, 2007 3:30 pm    Assumpte: Respondre citant

Pel que dius, sembla que estàs emprant una altra funcionalitat que es diu "Añadir otra dirección de correo electrónico" (dins de l'apartat "Enviar mensaje como"), quan has d'emprar "Añadir otra cuenta de correo" (dins de l'apartat "Recibir mensajes de otras cuentas", un poc més abaix). Malauradament aquesta segona funcionalitat, és a dir la que has d'emprar, no existeix al català (és un defecte de fàbrica que ja he notificat a Google). Per això abans és imprescindible seleccionar com a idioma l'espanyol, l'anglès o altres que sí mostri aquesta funcionalitat.

Amb la funcionalitat "Añadir otra cuenta de correo" no has de fer cap verificació. Simplement introduir les dades que he indicat abans.

Tens més informació sobre aquesta funcionalitat a http://mail.google.com/support/bin/answer.py?ctx=%67mail&hl=es&answer=21288
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum