BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Francisco Ruiz un sacerdot espanyol que parla clar

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> General
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Moncaira

Registrat: 14 Abr 2006
Missatges: 13

MissatgePublicat: Dg Jun 24, 2007 8:49 pm    Assumpte: Francisco Ruiz un sacerdot espanyol que parla clar Respondre citant

El Comandant de l' Exèrcit Espanyol Francisco Ruiz és l'actual rector de la parroquia de Santa Margalida de Palma de Mallorca que dependeix de l'Arquebisbat Militar.
Per la seva forma de predicar Mossén Ruiz no m'estranyaria gens ni mica que simpatitzàs amb l'ala més conservadora dels Cursillos de Cristiandad, l'Opus Dei i en menor escala amb els Legionaris de Crist.
I ha qui fou això com a negatiu. Per a mi és una visió personal com una altra i digne de tot respecte.
Com a bon militar espanyol que és Francisco Ruiz defensa els valors que objectivament enlairen la Pàtria, el patriotisme i la familia tradicional. I com a sacerdot de l' Església Católica defensa la doctrina tradicional d'aquesta mateixa Església.
No té pèls a la llengua quan es tracta de defensar Déu i l' Església.
A una missa del diumenge 24 de juny dia de Sant Joan del 2007 comentant el passatge de l'Evengeli on Jesus diu : " Aquell que'm nega aqui a la terra jo el negaré al Cel prop del meu pare", el Padre Francisco Ruiz ha dit que és cert que Déu era misericordiós però no un bambet .
Conec de vista aquest capellà militar. No sé si ell em coneix a mi i talvolta li han contat que era un personatge estrafalari. Déu ja pagarà com es mereix a l'informador.
Ara tornant a la seva predicació, el cristià que no estigui d'acord en que Déu a més de bo i misericordiós també és inquestionablement just ÉS QUALSEVOL COSA MENYS UN CRISTIÂ.

Aquesta reflexió no agrada. La jutjeu fatxa. Trist poble i trista gent aquella que creu que no necessita Déu
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> General Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum