BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

peticio de webhosting...

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
invitat (fco bonnin)
Invitat

MissatgePublicat: Dg Nov 14, 2004 8:39 pm    Assumpte: peticio de webhosting... Respondre citant

Hola, soc en Fco Bonnin i vaig demanar ja fa devers 2 setmanes a veure si podia penjar la meva plana web de pintura al vostre servidor i encara no m´heu donat cap resposta...

hi ha algun problema???

gracies per la molestia.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Nov 15, 2004 10:19 am    Assumpte: Respondre citant

Avui rebràs la notíficació de l'alta.
Disculpa el retard.

Elena Vera
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
PinaTECH

Registrat: 11 Mai 2006
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dj Mai 11, 2006 8:15 pm    Assumpte: Obtencio de espai web Respondre citant

Hola Elena !

Me dic Javi, potser no ten recordis, vaig ser participant dels primers premis web amb la pagina de pina www.mallorcaweb.net/pina , recentment he fet una petita pagina a una familliar meu i m'agradaria penjarla als vostres servidors ja que es d'un petit local de Palma. El problema emperó es que fa casi un mes i no he rebut resposta del registre, se que estau liats pero tampoc no se si hi ha hagut algun problema.

Les dades del registre se van fer desde la direccio juliamorenoribas@gmail.com dia 13 d'abril, espero que ho pogueu solucionar.

Per cert, estic un poc desinformat del tema Premiweb, se que encara el feu pero no se si han cambiat les bases. Seria possible presentar la web d'una petita empresa? .. fent la pagina bilingua, esclar, la direccio provisional de la pagina la tenc temporalment en un espai que em vau donar fa temps www.mallorcaweb.net/javiermoreno

Tambe m'agradaria saber les vostres taxes per anunciarse a balearweb.

GRACIES !!
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Mai 12, 2006 4:55 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola, Javi.

És clar que me'n recordo de tu :-)

Ja hem activat el compte i hauries de rebre les instruccions avui mateix a l'adreça que has indicat.

Salutacions

Elena
Tornar a dalt
PinaTECH

Registrat: 11 Mai 2006

MissatgePublicat: Dc Mai 17, 2006 5:33 pm    Assumpte: Servidor DNS Respondre citant

Hola Elena !

Recentment (avui) he adquirit un domini del tipus .es per a utilitzar amb una pagina que tenc allotjada en el vostres servidors www.mallorcaweb.net/juliamoreno el problema es que s'agent registrador encara no te disponible sa redirecció web i nomes es posible fero via DNS , he de reconeixer que no estic gens enterat de com funciona aquest tipus de direccionament, m'agradaria saber si teniu disponible aquest servei i quin seria el DNS dels vostres servidors o de la meva pagina.

Gracies
Tornar a dalt
jaumers

Registrat: 12 Jun 2006
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dt Jun 13, 2006 2:16 pm    Assumpte: Respondre citant

Bon dia,

Vaig demanar fa deu dies un compte per penjar una web i no he rebut resposta. L'usuari que vaig posar crec que era cpescolagraduada. També m'agradaria saber si el puc canviar ja que hauria de ser cpgabrielalzamora (vaig tenir un petit lapsus).
Esper la vostra resposta.

Salut,
Jaume
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Jun 13, 2006 8:16 pm    Assumpte: Respondre citant

T'acabem d'enviar les dades del compte. No ha pogut ser cpgabrielalzamora sinó gabrielalzamora perquè el nom d'usuari no pot tenir més de 16 caràcters.

Salutacions

Elena
Tornar a dalt
jaumers

Registrat: 12 Jun 2006
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dc Jun 14, 2006 1:31 pm    Assumpte: Respondre citant

Moltes gràcies.
Així ja em va bé.

Salut,
Jaume
Tornar a dalt
Tomeu_ll

Registrat: 11 Mar 2007

MissatgePublicat: Dl Mar 12, 2007 12:47 pm    Assumpte: Pàgina web. Respondre citant

Hola,

Fa devers tres setmanes que vos vaig sol·licitar un espai per crear una pàgina web on incloure informació relacionada amb els llinatges de Mallorca durant els segles XV, XVI i XVII. El fet és que encara no he rebut cap resposta i voldria saber si hi ha possibilitats d’aconseguir aquest espai.
Tal vegada, pel que he llegit en aquest fòrum, el problema podria ser que el nom que vaig triar era massa llarg “llinatgesdemallorca ”. Si aquest és el problema, “llinatges” ja aniria bé.

Salutacions i gràcies per endavant.

Tomeu
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Mar 13, 2007 10:49 am    Assumpte: Re: Pàgina web. Respondre citant

Tomeu_ll escrigué:
Hola,

Fa devers tres setmanes que vos vaig sol·licitar un espai per crear una pàgina web on incloure informació relacionada amb els llinatges de Mallorca durant els segles XV, XVI i XVII. El fet és que encara no he rebut cap resposta i voldria saber si hi ha possibilitats d’aconseguir aquest espai.
Tal vegada, pel que he llegit en aquest fòrum, el problema podria ser que el nom que vaig triar era massa llarg “llinatgesdemallorca ”. Si aquest és el problema, “llinatges” ja aniria bé.

Salutacions i gràcies per endavant.

Tomeu

El teu compte ja està activat amb el nom d'usuari llinatges. T'hem enviat un email amb les dades d'accés.
Tornar a dalt
Tomeu_ll

Registrat: 11 Mar 2007

MissatgePublicat: Dc Mar 14, 2007 1:09 pm    Assumpte: Re: Pàgina web. Respondre citant

Moltes gràcies per tot.

Tomeu
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Web i correu gratuït Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum