Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
potti
Registrat: 07 Gen 2004 Missatges: 24
|
Publicat: Dv Feb 16, 2007 12:10 am Assumpte: llista d'IP exclosses? |
|
|
Just ara, al escriure un comentari per contestar un altre del meu blog em trobo el següent:
Cita: | Error
La teva adreça IP figura a la llista d'IP excloses d'aquest servei.
Host blocked from posting
Torna |
Curiosament a la llista de hosts bloquejats i tot això no hi tenc a ningú. Aquest matí, a un amic li ha passat el mateix. Per què deu ser? _________________ -Potti, lo casteller |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
Registrat: 05 Des 2003 Missatges: 864
|
Publicat: Dv Feb 16, 2007 8:29 am Assumpte: |
|
|
Veig que el sistema té un problema: les IP que un usuari exclou al seu propi bloc, afecten tots els blocs. I resulta que hi ha un bloc, no el teu sinó un altre, que té la teva IP exclosa. Ara mateix ho faig saber als programadors. Gràcies per avisar. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
potti
Registrat: 07 Gen 2004 Missatges: 24
|
Publicat: Dv Feb 16, 2007 9:39 am Assumpte: |
|
|
Hmmm, un amb la meva IP exclosa? Quin deu ser?  _________________ -Potti, lo casteller |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
|
Publicat: Dv Feb 16, 2007 9:44 am Assumpte: |
|
|
Possiblement hi és per error. A l'antic sistema que empràvem abans, bastava fer un clic sense voler sobre una IP i ja quedava exclosa. Molts usuaris varen excloure IPs sense adonar-se'n.
Si vols, a l'espera que haguem solucionat el problema, pots desactivar-te provisionalment el complement "Excloure IP" del teu bloc, i així podràs escriure-hi comentaris. Però tingues en compte que si ho fas potser rebràs molt d'spam. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
|
Publicat: Dj Feb 22, 2007 1:49 pm Assumpte: |
|
|
Hem verificat el funcionament del sistema per bloquejar IP i no és cert que les IP excloses a nivell de bloc afectin tots els blocs. Vaig mirar la IP que havies deixat al fòrum i en veure que figurava a un bloc, vaig treure una conclusió precipitada.
El motiu pel qual t'ha sortit l'error aquest que dius deu ser que la IP que utilitzaves en aquell moment figura a la llista d'IP excloses a nivell global que jo mateixa mantinc.
Les IP que jo excloc a nivell global són d'spammers. Si et torna a passar, averigua la IP que estàs emprant i veurem què passa. Pots obtenir la teva IP de connexió entrant aquí: http://network-tools.com/ o qualsevol altre eina que tu coneguis. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|