didac
Registrat: 08 Nov 2006 Missatges: 5
|
Publicat: Dc Nov 08, 2006 10:54 pm Assumpte: Llegiu la Revista Nat? |
|
|
Sóc un nou usuari d'aquest fòrum, i sobretot m'interessen els temes culturals en llengua catalana.
Suposo que molts coneixeu la revista NAT, publicació que posa en connexió tots els territoris de parla catalana. Gairebé cada mes surt algun article que parla de Ses Illes i m'agradaria saber si aquesta revista té molt de seguiment a Balears (jo sóc de Barcelona), si és fàcil de trobar als quioscos... Vaja, tot el que en pogueu dir.
També voldria saber si mai heu fullejat aquestes altres publicacions, com:
-Sàpiens. Ha fet articles sobre els xuetes, Ramon Llull, ha promocionat visites a Menorca i Mallorca...
Descobrir Catalunya (Malgrat el títol també de tant en tant recullen articles sobre altres territoris catalans quant a llengua, fins i tot articles centrals de la Revista, amb més de 9 anys de trajectòria (Es Pla de Mallorca, Eivissa).
Descobrir cuina.
I de pas, podríeu dir-me si hi ha alguna revista o publicació estrictament balear en llengua catalana que no es distribueixi al Principat. Gràcies. |
|