BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Enamorat de Menorca

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Menorca
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Dídac
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jul 25, 2005 7:24 pm    Assumpte: Enamorat de Menorca Respondre citant

Sóc un jove català de Barcelona i he tingut l'honor de visitar la vostra illa un parell de vegades, una quan era un nen e deu anys i l'altra l'any passat quan en tenia 22. El cas és que Menorca té alguna cosa que fa que t'hi sentis com a casa, almenys als catalans. Realment, la nostra llengua s'hi pot sentir en tota l'illa més que no pas en algunes zones de la mateixa Catalunya, com la zona on jo visc, l'àrea metropolitana de Barcelona.

El parlar pausat de la gent, el mercat dels dissabtes a prop del Born, la tranquil·litat i la netedat ambiental que s'hi respira són tan autèntiques que no em faria res d'anar-hi a viure, tot i les advertències que he rebut que allà els hiverns i la temporada baixa són avorrits. Jo al capdavall estic cremat de l'estrès i l'acceleració a que estem sotmesos els barcelonins i vull canviar d'aires; a més, crec que ha arribat l'hora d'independitzar-me dels meus pares i fer la meva vida. M'agradaria que això s'esdevingués a un lloc que admiro tant com Menorca, sobretot Ciutadella.

Sóc llicenciat en Història i he enviat curriculums a alguns col·legis privats de Ciutadella. El dels Salesians està dirigit per un professor que era director dels Salesians on jo vaig estudiar a Badalona. El cas és que a la web de l'escola no vaig trobar l'adreça i només vaig poder enviar el curriculum per e-mail. M'agradaria poder-lo enviar per correu, per tant:

SI ALGÚ ME'N POGUÉS FACILITAR L'ADREÇA LI ESTARIA ETERNAMENT AGRAÏT. Gràcies epr endavant. Així mateix, si algú coneix alguna feina que tingui a veure amb el que he estudiat, també li agraïré que m'ho notifiqui.
Tornar a dalt
Hola
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jul 27, 2005 12:57 pm    Assumpte: Hola Respondre citant

Hola
Tornar a dalt
Curnia
Invitat

MissatgePublicat: Dc Jul 27, 2005 1:00 pm    Assumpte: adreça Respondre citant

Posa't en contacte amb el Punt Jove de l'Ajuntament de Ciutadella (tel. 971484231) i allà t'informaran del que t'interessi.
Tornar a dalt
Dídac
Invitat

MissatgePublicat: Dj Jul 28, 2005 11:38 am    Assumpte: Re: adreça Respondre citant

Ei, moltes gràcies. Ho faré.
Tornar a dalt
janun

Registrat: 07 Oct 2004
Missatges: 38

MissatgePublicat: Dc Mai 03, 2006 9:05 am    Assumpte: Ho has aconseguit? Respondre citant

Has aconseguit anar-te'n a viure a Menorca?

Has trobat feina?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
janun

MissatgePublicat: Dc Mai 03, 2006 9:09 am    Assumpte: Ho has aconseguit? Respondre citant

Has aconseguit anar-te'n a viure a Menorca?

Has trobat feina?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
carmeta

Registrat: 07 Mai 2006
Missatges: 1
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dg Mai 07, 2006 6:37 pm    Assumpte: Re: Enamorat de Menorca Respondre citant

Dídac escrigué:
Sóc un jove català de Barcelona i he tingut l'honor de visitar la vostra illa un parell de vegades, una quan era un nen e deu anys i l'altra l'any passat quan en tenia 22. El cas és que Menorca té alguna cosa que fa que t'hi sentis com a casa, almenys als catalans. Realment, la nostra llengua s'hi pot sentir en tota l'illa més que no pas en algunes zones de la mateixa Catalunya, com la zona on jo visc, l'àrea metropolitana de Barcelona.

El parlar pausat de la gent, el mercat dels dissabtes a prop del Born, la tranquil·litat i la netedat ambiental que s'hi respira són tan autèntiques que no em faria res d'anar-hi a viure, tot i les advertències que he rebut que allà els hiverns i la temporada baixa són avorrits. Jo al capdavall estic cremat de l'estrès i l'acceleració a que estem sotmesos els barcelonins i vull canviar d'aires; a més, crec que ha arribat l'hora d'independitzar-me dels meus pares i fer la meva vida. M'agradaria que això s'esdevingués a un lloc que admiro tant com Menorca, sobretot Ciutadella.

Sóc llicenciat en Història i he enviat curriculums a alguns col·legis privats de Ciutadella. El dels Salesians està dirigit per un professor que era director dels Salesians on jo vaig estudiar a Badalona. El cas és que a la web de l'escola no vaig trobar l'adreça i només vaig poder enviar el curriculum per e-mail. M'agradaria poder-lo enviar per correu, per tant:

SI ALGÚ ME'N POGUÉS FACILITAR L'ADREÇA LI ESTARIA ETERNAMENT AGRAÏT. Gràcies epr endavant. Així mateix, si algú coneix alguna feina que tingui a veure amb el que he estudiat, també li agraïré que m'ho notifiqui.

janun

MissatgePublicat: Dt Jul 25, 2006 6:10 pm    Assumpte: Ja hi ets? Respondre citant

Ja has aconsegit establir-t'hi?
Tornar a dalt
didac

Registrat: 08 Nov 2006
Missatges: 5

MissatgePublicat: Dc Nov 08, 2006 7:26 pm    Assumpte: Enamorat de Menorca Respondre citant

Hola. Després de tant de temps em torno a posar en contacte amb vosaltres. En primer lloc, us demano que em disculpeu per no haver-vos respost quan em preguntàveu si ja m'havia establert a Menorca. Com que en els primers temps no rebia gaires respostes vaig anar deixant d'entrar al fòrum fins que al final vaig deixar-lo del tot abandonat, fins el punt que he hagut de tornar-me a enregistrar, després de més d'un any d'absència.

Als que em preguntàveu, us he de dir que encara no he vingut a viure a la vostra illa, però continuo observant-ho com a projecte de futur. De fet ara treballo a Barcelona, vaig fent el que puc, però busco altres horitzons, per tant, si trobés quelcom millor a Menorca me n'hi aniria amb els ulls tancats.

El passat estiu vaig tenir la immensa sort de tornar a trepitjar territori balear, en aquest cas, Mallorca. Em va agradar molt, vaig veure coses precioses (de fet vaig veure Menorca de lluny, des de Formentor), però continua agradant-me més la vostra illa. Palma, a diferència de Maó, és una ciutat tan estressant i estressada com Barcelona, i la gent no té el caliu que teniu a Menorca amb els forasters.

Bé doncs, ja sabeu que si hi ha alguna proposta de feina, continuo estant interessat, i prometo connectar-me més sovint. Gràcies de nou per l'interès i que vagi tot molt bé.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Menorca Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum