BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

el meu bloc ha desaparegut??

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
jamasca

Registrat: 17 Set 2006
Missatges: 29
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dl Oct 16, 2006 9:07 pm    Assumpte: el meu bloc ha desaparegut?? Respondre citant

Hola Sad

Avui he afegit un article i quan l'ha anat a publicar, l'avís de que s'ha actalitzat no s'ha mostrat. Quan he tornat al meu bloc em diu "ERROR 404. Aquesta adreça no existeix" i quan intento accedir a la pàgina d'admistració em diu "L'usuari és vàlid però no pertany a cap bloc". És com si el meu bloc hagués desaparegut. Em podeu ajudar.

Moltes gràcies
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Antoni Ramis Caldentey

Registrat: 09 Des 2003
Missatges: 46
Ubicació: Illes Balears

MissatgePublicat: Dl Oct 16, 2006 9:43 pm    Assumpte: I quina ha estat la solució? Respondre citant

I quina ha estat la solució?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Fabián

Registrat: 10 Ago 2006
Missatges: 37

MissatgePublicat: Dl Oct 16, 2006 9:55 pm    Assumpte: Respondre citant

A mí me hace cosas raras. Tras pulsar el botón de publicar tarda bastante en responder, entonces me sale la página de error. Regreso a editar artículos y veo que se ha guardadao, pero voy al bloc y el nuevo artículo no está, pese a que en gestionar me indica que ya hay una visita. Si voy a la página del bloc.balearweb, aún no aparece.

Normalmente vuelvo a publicar el artículo y, si me recarga la página con mayor velocidad, en ocasiones ya me aparece el nuevo artículo en la bitácora, pero no sé si siempre. Así esta tarde, he publicado o actualizado el artículo tres veces, tras ello no me aparecía el nuevo artículo en la bitácora pero sí ha aparecido la notificación en balearweb y, a través de ella, me ha aparecido en la bitácora.

Todo muy extraño. El hecho es que tarda varios minutos en aparecer.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Oct 16, 2006 10:34 pm    Assumpte: Re: el meu bloc ha desaparegut?? Respondre citant

jamasca escrigué:
Hola :(

Avui he afegit un article i quan l'ha anat a publicar, l'avís de que s'ha actualitzat no s'ha mostrat. Quan he tornat al meu bloc em diu "ERROR 404. Aquesta adreça no existeix" i quan intento accedir a la pàgina d'administració em diu "L'usuari és vàlid però no pertany a cap bloc". És com si el meu bloc hagués desaparegut. Em podeu ajudar.

Moltes gràcies

Avui hem esborrat els blocs dels usuaris que s'havien registrat amb dades falses i per tant incomplien les condicions del servei.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dl Oct 16, 2006 10:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Fabián escrigué:
A mí me hace cosas raras. Tras pulsar el botón de publicar tarda bastante en responder, entonces me sale la página de error. Regreso a editar artículos y veo que se ha guardadao, pero voy al bloc y el nuevo artículo no está, pese a que en gestionar me indica que ya hay una visita. Si voy a la página del bloc.balearweb, aún no aparece.

Normalmente vuelvo a publicar el artículo y, si me recarga la página con mayor velocidad, en ocasiones ya me aparece el nuevo artículo en la bitácora, pero no sé si siempre. Así esta tarde, he publicado o actualizado el artículo tres veces, tras ello no me aparecía el nuevo artículo en la bitácora pero sí ha aparecido la notificación en balearweb y, a través de ella, me ha aparecido en la bitácora.

Todo muy extraño. El hecho es que tarda varios minutos en aparecer.

En comptes de publicar de forma repetida els articles, basta esperar uns pocs minuts fins que s'actualitzi la web. Tal com indica la portada http://bloc.balearweb.net, la pàgina s'actualitza cada 10 minuts. Així no s'ha de regenerar constantment i alleugerem la càrrega del servidor.

Quant als propis blocs, si no es veu l'article publicat de forma immediata, basta prémer el botó Actualitzar del navegador. Si es connecta amb telefònica a vegades costa més perquè ells treballen amb el seu propi servidor proxi. Aleshores cal mantenir activada la teca Alt o Majúscules del teclat mentre s'activa el botó Recarregar del navegador.
Tornar a dalt
jamasca

MissatgePublicat: Dt Oct 17, 2006 9:36 am    Assumpte: Re: I quina ha estat la solució? Respondre citant

Hola.

No estic gens d'acord amb el fet de esborrar directament els blocs, tenguin dades false o no. Sabeu quines eren les meves dades falses: doncs que havia fet proves per crear un usuari nou, hi havia posat unes dades qualsevols. I per això m'han esborrat directament el bloc. Podien haver avissat no? posar un missatge, no se, però esborrar directament un bloc no me pareix la solució. He tengut moltes webs, però és la primera vegada que m'esborren una cosa perquè les meves dades són falses.

Antoni Ramis Caldentey escrigué:
I quina ha estat la solució?

Doncs fotrer-me.

Com que Balear Web no m'ha donat cap solució, jo mateix me donat la solució i sabeu quina és: doncs cercar un altre proveïdor de blocs que no sigui Balear Web.

Em sap greu perquè estava molt content amb el vostre servei Sad
Des d'avui teniu un usuari menys.

Adeu i gràcies.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Oct 17, 2006 11:46 am    Assumpte: Respondre citant

La nostra intenció no era esborrar sense avisar el bloc on ja havies publicat 4 o 5 articles, sinó esborrar el bloc aquest que esmentes, que òbviament era de prova i amb les dades d'usuari falses o "quasevol dades" i no tenia cap contingut.

El problema és que tu havies vinculat aquest usuari amb "quasevol dades" al teu altre bloc que contenia 4 o 5 articles, i en el moment d'esborrar l'usuari amb "quasevol dades", el sistema automàticament ha esborrats tots els blocs als quals hi tenia accés aquest usuari fals, és a dir el bloc de prova i el bloc on ja havies publicat 4 o 5 articles.

En teoria el sistema no hauria d'haver actuat així, s'haurà de corregir. Ara mateix ho notificaré als programadors. En tot cas, ara ja no es pot tornar enrere. Es podrien recuperar les dades dels 4 o 5 articles publicats de les còpies de seguretat, tot i que això duria molta feina. Tenint en compte que es tracta de només uns quants articles, segurament resultaria més pràctic recuperar la informació de la cachè de Google, per exemple.

Si vols tornar a crear el bloc, et suggereixo que compleixis les condicions del servei, que són molt clares i concises, per evitar aquest tipus de problemes. Com que encara existeix l'usuari jamasca, tal com has pogut comprovar, ja que aquest usuari no es va esborrar, si vols emprar el mateix nom que abans, caldrà esborrar primer aquest usuari.

Salutacions cordials i disculpa les molèsties.

Elena
Tornar a dalt
jamasca

MissatgePublicat: Dt Oct 17, 2006 3:17 pm    Assumpte: Respondre citant

Gràcies per la informació.

En el meu cas hi ha hagut sort perquè s'ha esborrat un bloc amb pocs articles, però si hagues estat un bloc amb 150 articles?

Crec que a l'hora d'esborrar s'anar una mica més alerta, i esborrar aquells blocs que veritablament són falsos o no tenen continguts.

Salutacions
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Oct 17, 2006 4:49 pm    Assumpte: Respondre citant

El contingut es pot recuperar de la còpia de seguretat. Du feina, però quan és necessari es fa i punt.

És cert que és positiu haver detectat aviat el problema que ha causat la desaparició del teu bloc. Això ens ha permès solucionar el problema. El problema era el següent:

1) usuari_a crea bloc_1
2) usuari_b crea bloc_2
3) usuari_a afegeix usuari_b al bloc_1
4) s'esborra usuari_b i com a conseqüència s'esborra bloc_1.

No hauria d'haver estat així perquè usuari_b no és el propietari de bloc_1, només n'és un usuari, El propietari de bloc_1 és usuari_a i per tant bloc_1 no s'ha de veure afectat pel fet que s'esborri l'usuari secundari usuari_b.

La sort ha estat haver detectat el problema en un cas relacionat amb l'incompliment de les condicions. Podria haver passat en un bloc col·lectiu, on un dels usuaris sol·licités ser donat de baixa simplement pel fet de no voler continuar participant al bloc.

Ara això no tornarà a passar.
Tornar a dalt
jamasca

MissatgePublicat: Dt Oct 17, 2006 8:50 pm    Assumpte: Respondre citant

Gràcies pel teu interés. No fa falta recuperar les dades. La sort és que eren pocs articles i fàcil d'arreglar.

Espero que pogueu solucionar el problema.

La veritat és que ha mirat diversos blocs en català, però crec que el que ofereix més possibilitats és el vostre. Així que tornaré a Balear Web. Quan un està enfadat diu massa coses.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dc Oct 18, 2006 8:13 am    Assumpte: Respondre citant

Doncs ben vingut de nou! La veritat és que el teu bloc promet i ens sabria greu perdre'l.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum