BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Enllašos externs i links

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
joem
Invitat

MissatgePublicat: Dv Oct 06, 2006 4:41 pm    Assumpte: Enllašos externs i links Respondre citant

Hola
Des que vareu canviar el format tinc molt de problemes amb els links externs a fotos i altres pagines webs o blogs, abans simplement escrivia el codi HTML de l'enllaš i funcionaba, ara em surt el codi escrit al meu blog i evidentment no enllaša a cap lloc.

Aquest:

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1fE6Bg-D4pk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1fE6Bg-D4pk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Es el codi que he insertat per linkar un video de youtube, es identic a un altre que tinc del mes de maig que funciona perfectament (vanviant el codi del video logicament), pero ara no enllaša enlloc, sino que surten aquestes lletres com a texte.

Veig que altres blocs si continuen inserint links externs, i fins i tot he copiat textualment alguns d'aquests, pero quan els poso en el meu blog passa exactament el mateix, surten com a texte.

Que he de fer? Com puc insertar un link extern en els meus articles?

Gracies
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dv Oct 06, 2006 4:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Deus haver activat l'editor visual i sembla que tu vols treballar directament amb HTML (millor). Entra Arranjaments > PreferŔncies del bloc i desactiva l'editor visual d'articles
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
joem
Invitat

MissatgePublicat: Dv Oct 06, 2006 4:52 pm    Assumpte: No ho crec Respondre citant

Voleu dir que tots els que posen links externs o fan escrivint tot l'article amb HTML completament?

Jo voldria escriure l'article tal com ara, escribint directament accents, lletres estranyes, signes, etc, pero que funcioni quan inserti un link. No se si aix˛ es possible, per˛ em sembla que tothom que posa links no escriu sense l'asistent visual.
Gracies
Tornar a dalt
joem
Invitat

MissatgePublicat: Dv Oct 06, 2006 4:54 pm    Assumpte: Respondre citant

Ara veig que si desactivo l'editor visual si me surt una opcio per insertar un link extern, estic segur que al visual tambe deu existir pero jo no la trobo Sad
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Oct 06, 2006 5:00 pm    Assumpte: Respondre citant

L'editor visual nomÚs funciona amb Explorer 5.5 o superior o Mozilla 1.3 o superior
QuŔ uses tu? Qui Ús el teu bloc?
Tornar a dalt
joem
Invitat

MissatgePublicat: Dv Oct 06, 2006 5:08 pm    Assumpte: La Cova de les Bruixes Respondre citant

El meu blog es aquest
http://joem.balearweb.net/post/739/22469
Ara sembla que ha tornat totalment boig, i no guarda la plantilla ni el format dels blogs.
Ara acabo de veure que si utilitzao l'editor visual (uso el Mozilla 1.0.2) hi ha com dos icones per linkar i des-linkar (com dues cadenes) pero les tinc desactivades.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Oct 06, 2006 5:25 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo el veig bÚ, el bloc.
Et convÚ actualitzar el navegador, l'editor visual no funciona bÚ amb la teva versiˇ.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum