BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Css per IE

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
biggeorge

Registrat: 26 Set 2006
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dc Set 27, 2006 10:30 am    Assumpte: Css per IE Respondre citant

He actualitzat el blog http://adellevant.balearweb.net/ , però la visualització amb IE és pèssima. HI ha alguna raó per tenir una fulla d'estil diferent? Puc utilitzar la mateixa fulla d'estil que abans?

Gràcies.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Set 27, 2006 10:55 am    Assumpte: Respondre citant

El motiu pel qual hi ha un full CSS específic per l'IES és que allà hi poso les coses
que són específiques per a aquest navegador i que no compleixen els estàndards CSS (no validen). L'arxiu només conté això, em sembla:

#Content {
word-wrap: break-word;
}

Pots esborrar-lo, si vols, però alehores has de llevar la línia que fa la crida a la capçalera.
És a dir tot el que hi ha entre
<!--[if IE ]>
i
<![endif] -->

Jo esperaria un poc a personalitzar la plantilla perquè encara estem afegint complements i els hauràs d'afegir posteriroment tu mateix a la teva plantilla o prescindir-ne.

Elena
Tornar a dalt
biggeorge

MissatgePublicat: Dc Set 27, 2006 4:26 pm    Assumpte: D'acord Respondre citant

És el que em pensava, però no volia passar-me de llest Wink

Canviaré la capçalera. Ja sé que encara feu coses i esteu treballant en tot això, però com has vist, hi tinc un calendari personal i algunes coses que vull que hi siguin encara que això em faci treballar més.

Gràcies per la teva rapidesa en contestar-nos.

Una abraçada
Tornar a dalt
biggeorge

MissatgePublicat: Dc Set 27, 2006 4:33 pm    Assumpte: Doncs no... Respondre citant

He canviat el header i la cosa queda igual, no ho entenc.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dj Set 28, 2006 3:45 pm    Assumpte: Respondre citant

Et suggereixo que validis el codi XHTML http://validator.w3.org/ i l'arxiu CSS http://jigsaw.w3.org/css-validator/ de la teva plantilla. Així podràs anar reduint els errors i identificar l'origen del problema.

Editat per darrera vegada per administrador el Dj Set 28, 2006 4:36 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
biggeorge

MissatgePublicat: Dj Set 28, 2006 4:29 pm    Assumpte: ok Respondre citant

Ara ho provaré
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum