BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

fer ping

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
ulyse

Registrat: 23 Set 2006
Missatges: 19

MissatgePublicat: Ds Set 23, 2006 9:26 am    Assumpte: fer ping Respondre citant

en el format anterior hi havia una possibilitat que era fer ping i els articles sortien a bitacoles.net. ara, per molt que ho intent no hi ha manera. he tornat donar d'alta el bloc a bitacoles.net, i tenc activat un botˇ que hi ha a la dreta quan escric., sempre em surt un missatge que diu que s'ha produit un error. quŔ ho fa? brÓcies.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Ds Set 23, 2006 10:11 am    Assumpte: Respondre citant

BitÓcoles t'ha confirmat que hagin actualitzat la teva URL? Estic quasi segura que el problema Ús que hem canviat les URL dels blocs per passar a emprar domini propi. Ja vaig enviar-los un email demanant-los que actualitzessin les url per˛ crec que encara no ho han fet. Deu ser qŘestiˇ de temps o d'anar insistint. Si proves de fer ping manual des del seu servei tampoc funciona. Jo tambÚ els tornarÚ a escriure.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum