BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Com inserir imatges als articles amb el nou sistema

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
pol riveil

Registrat: 21 Ago 2006
Missatges: 36

MissatgePublicat: Dg Set 17, 2006 10:48 pm    Assumpte: Com inserir imatges als articles amb el nou sistema Respondre citant

Com es poden inserir imatges als articles amb el nou sistema? Faig clic al icona de imatge però em surt una subpantalla que no se com funciona.
Gracies
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Set 18, 2006 7:44 am    Assumpte: Respondre citant

Si utilitzes l'editor simple, veig que sí (ben fet! jo recomano aquest), has d'emprar el botonet del final de tot que té dibuixat una imatge sobre un fons blanc i se t'obrirà una finestreta nova amb el contingut dels teus àlbums.

Navega per aquí dins fins que trobis la foto que hi vols insertar. Si la foto que vols col·locar no és a l'àlbum, aleshores pots pujar-la en aquest moment emprant l'enllaç "Pujar aquí".

La possibilitat de pujar imatges des del mateix redactor d'articles és una de les novetats del sistema.
Tornar a dalt
pol riveil

MissatgePublicat: Dl Set 18, 2006 12:55 pm    Assumpte: no hi ha manera Respondre citant

A l'apartat "afegeix article", al recuadre de Text, al final dels botons HTML hi ha una finestreta d'imatge, però al fer clic allí m'apareix "Missatge d'usuari d'Explorer. Missatge de la seqüència d'ordres. Enter the image source. i resaltat en blau "undefined"" però no apareix res per a navegar en les meves imatges que tinc a l'album.
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Set 18, 2006 1:22 pm    Assumpte: Respondre citant

Tu em parles del penúltim botó. Després d'aquest no veus un altre que té aquest aspecte http://bloc.balearweb.net/js/editor/images//ed_resource.gif ?
Tornar a dalt
pol riveil

MissatgePublicat: Dl Set 18, 2006 2:40 pm    Assumpte: imatges Respondre citant

D'acord. Ja ho he fet i funciona, apareix l'album de les meves imatges, hi ho provat cliquant a "add resource" i s'hi afegeixen. Gracies per l'aclariment. Suposo que pels experts aquests canvis han portat millores, però per a mi son una mica complicats.
Tornar a dalt
Miguel Veny

Registrat: 20 Jun 2006
Missatges: 12

MissatgePublicat: Dt Set 19, 2006 11:05 pm    Assumpte: Insercción de imágenes en un artículo en el nuevo bloc Respondre citant

Creo que sería importante decir que al titular la imagen no pueden ir espacios en blanco, a mi me ha costado un buen tiempo el poder descibrirlo.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum