BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

camp de golf ( a toni del olmo)
Anar a pÓgina Anterior  1, 2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org)
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
Invitat

MissatgePublicat: Dg Abr 09, 2006 8:33 pm    Assumpte: Respondre citant

pues jo dic: SI AL CAMP DE GOLF.
no podem estar tota sa vida pendent del k va pasar fa 3.500 anys, es temps canvien i a consequencia tambe canvia es paisatge, hem d'evolucionar!!! A mes, un dia hem varen dir ke a can picafort nomes hi havia turisme barato, amem si ara podran dir el mateix...SI AL GLAMOUR I A L'ESTIL QUE ANS APORTARA EL CAMP DE GOLF!

SON REAL SI TE PREU!!
Tornar a dalt
no a la especulacio
Invitat

MissatgePublicat: Dt Abr 11, 2006 10:31 am    Assumpte: camp de golf (a antoni del olmo) Respondre citant

NO VOLEM CAMP,NO VOLEM CAMP DE GOLF.NO EN VOLEM CAP QUE MOS HAGUI ESTAFAT.VOLEM,VOLEM,VOLEM,VOLEM UN PARC NATURAL.VOLEM,VOLEM,VOLEM [/u]SALVAR SON REAL!!!!!!!

AU IDO I NINGU MOS FARA CALLAR!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dt Abr 11, 2006 1:19 pm    Assumpte: Respondre citant

Son Real NO TE PREU, alguns polÝtics SI TENEN PREU
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dt Abr 11, 2006 9:57 pm    Assumpte: Respondre citant

y tambiÚn la cara muy dura que tienen
Tornar a dalt
Maria Magdalena

Registrat: 12 Jul 2006
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dc Jul 12, 2006 9:20 pm    Assumpte: Respondre citant

Intentam viure en akets mon i dic intentant per que tot son traves, s'acosten unes eleccions, guanyi qui guanyi, governara el q vulgui pactar amb cpu i aixo ho sabem tots, a sta margalida no hi ha democracia, jo desde aki vull animar a sa gent pq no vagi a votar akestes eleccions, se q el meu vot anira al q en tengui mes pero tambe se q dakesta manera, no estare dacord amb la seva democracia. Jo no vull un camp de golf, no vull uns pisos davall es mirador, no vull els politics, no vull un govern, jo vull un rei, vull anarquia, vull un poble sense fronteres, un mon on si vols sortir dun pais per viure dins un altra, no hagis de demanar permis, no et deportin, vull caminar on els meus peus hem duguin, vull ser lliure !!! direu q somii pero per somiar no he de pagar ...
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
linx

Registrat: 16 Ago 2006

MissatgePublicat: Dj Ago 17, 2006 8:02 am    Assumpte: Camp de golf Respondre citant

Maria Magdalena, si tot aix˛ Ús lo que penses crec que t'has equivocat de puesto per viure. Sincerament, estÓs un poc flipada. Agafa barco i bolic i ves a viure a Cuba, amb so dictador boribund o amb so fantasma des Che, a mem com te va i llavor mos ho comptes.
Tornar a dalt
piulo

Registrat: 13 Jun 2006

MissatgePublicat: Dj Ago 17, 2006 12:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Potser votant no arreglis res, per˛ el que Ús segur Ús que si no votes encara farÓs menys.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org) Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
Anar a pÓgina Anterior  1, 2
PÓgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum