BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

5a VOLTA A FORMENTERA A PEU

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Formentera
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Parrish Minter

Registrat: 28 Des 2003
Missatges: 30
Ubicació: Formentera

MissatgePublicat: Ds Set 10, 2005 5:48 pm    Assumpte: 5a VOLTA A FORMENTERA A PEU Respondre citant

5a Volta a Formentera a peu

Organitzada pels Amics de Formentera.

Després de l'èxit de les anteriors edicions, els Amics de Formentera juntament amb el Patronat Municipal de Turisme de Formentera organitzen la 5a Volta a Formentera a peu, que tendrà lloc entre els dies 7 i 9 d'octubre, vigílies del Pilar, amb itineraris que recorreran bona part dels circuits verds de l'illa.

Més informació: www.amicsdeformentera.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
winnie3

Registrat: 12 Jul 2006
Missatges: 2
Ubicació: Eivissa

MissatgePublicat: Dt Ago 01, 2006 6:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola, bones tardes!!!

M'agradaria sebre si enguany es fará la volta a Formentera a peu, ja q he pogut llegir a aquest topic q l'any passat 2005 es va fer, jo la vaig fer fa 2 anys... i em va agradar bastant, m'agradaria tornar a repetir si tot concordàs.. La web www.amicsdeformentera.com no funciona i no se com posar-me en conctate amb algú q ho organitzi i em pugui donar informació.(ja vaig posar fa cosa d 1mes un topic preguntant sobre això...)

Una salutació, Smile
Virginia.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Formentera Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum