BalearWeb
═ndex del F˛rum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Xalok Formentera

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Formentera
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
yoursun

Registrat: 18 Jul 2006
Missatges: 2
Ubicaciˇ: Riudoms. Baix Camp. Catalunya

MissatgePublicat: Dj Jul 20, 2006 1:24 pm    Assumpte: Xalok Formentera Respondre citant

Very Happy Very Happy Es la primera vegada que entro en un f˛rum, i us he de dir que he quedat sorprŔs de la utilitat que te. Vaig fer una consulta fa dos dies i ja m'ha estat resolta. En concret preguntava per l'adreša electr˛nica o plana web d'una botiga a formentera que es diu " Xalok " , jo la cercava per "xaloc" amb c i per aix˛ no trobava res. Gracies a vosaltres vaig trobar el que buscava, l'adressa es la segŘent: www.xalokformentera.com. Es una web que encara estÓ en construcciˇ per˛ si la visiteu us fareu una idea de la roba que comercialitzen. Jo conec als propietaris,( el Jorge i la Maria) una parella jove amb moltes idees i ganes de treballar, i apart de la roba d'altres marques tambÚ venen una lÝnia de producciˇ pr˛pia, roba fresca, samarretes, i altres complements que ells serigrafien amb motius molt aut˛ctons, a mi mĺagraden molt i es per aix˛ que m'interessava trobar la seva adreša. Moltes gracies[/i] Wink
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de BalearWeb -> Formentera Totes les hores sˇn GMT + 1 Hora
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum