BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Xaloc, samarretes i roba cerigrafiada

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Formentera
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
yoursun

Registrat: 18 Jul 2006
Missatges: 2
Ubicació: Riudoms. Baix Camp. Catalunya

MissatgePublicat: Dt Jul 18, 2006 1:07 pm    Assumpte: Xaloc, samarretes i roba cerigrafiada Respondre citant

Hola a tots els enamorats de Formentera, ja enfila l’equador de l’estiu i cada vegada tinc mes clar que aquest any em serà impossible visitar l’illa mes maca i especial que hi pugui haver. Es una realitat que m’entristeix, però l’esperança es l’últim que s’ha de perdre, sinó es enguany serà l’any vinent, segur.
La consulta que us vull fer, fa referència a una botiga que hi ha al mercat de la Mola, una botiga que venen roba cerigrafiada, en especial samarretes, la botiga es diu Xaloc. Se que la regenten la Maria i el Jorge, i que tenen mes botiges a l'illa ( em sembla que a sant Francesc i a sant Ferran ). El que estic buscant i no he trobat, es alguna adreça d'inernet on pogués beure i si pot ser comprar la roba d'enguany,. Si algú de vosaltres en te cap referència em faríeu un favor, i a la vegada m’ajudaria a passar aquest estiu sense Formentera. Moltes Gracies
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Jul 19, 2006 1:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Crec que es diu Xalok amb K

El Pilar de la Mola 07872
Tel. 971 327 219

Sant Francesc Xavier 07860
Arxiduc Lluís Salvador, 6-4
Tel. 971 321 519
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Formentera Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum