BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Videos i música

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
randa

Registrat: 18 Des 2005
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dt Jul 04, 2006 9:43 pm    Assumpte: Videos i música Respondre citant

Voldria saber si se poden penjar videos en els blocs. ¿El format del Windows Movie Maker és compatible?. Jo ho he intentat amb un que només pesava devers 4 megas ( guardat per a correu electrònic) i que han pogut rebre altres ordinadors.
A l'area de fitxers se fa referència a videos i música. He obert una nova carpeta que se diu vies i he intentat penjar el video de 4 megas com ho faig amb les fotos, però no hi ha manera.
He entrat amb el nom del meu bloc anterior que era Randa. Ara és Joana Maria.
Gràcies.
Joana
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dc Jul 05, 2006 10:37 am    Assumpte: Respondre citant

Hola,

Els arxius no poden fer més de 2 MB.

Salutacions

Elena
Tornar a dalt
miquelmoll

Registrat: 13 Jul 2006
Missatges: 2
Ubicació: Santa Margalida

MissatgePublicat: Dj Jul 13, 2006 10:49 pm    Assumpte: no puc baixar l'arxiu Respondre citant

Hola Elena!
he feta prova de pujada d'un arxiu de poc mes d'un mega http://bloc.balearweb.net/959. En provar la baixada obtinc per resposta "El servidor recibió datos no válidos del cliente en la conexión de control.". L'arxiu és amb un "wma" i abans d'ahir, quant ho vaig muntar per primer cop, em va funcionar.
Salutacions!!!
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dv Jul 14, 2006 10:30 am    Assumpte: Respondre citant

Hola, Miquel.

No tinc ni idea de quin pot ser el problema. Jo he pogut escolar l'arxiu. Sona molt bé això! Alguna cosa deu fallar perquè veig que tampoc posar la informació de Format, Durada i Velocitat de mostreig. Com t'ha comentat en Fabian al mateix bloc, potser t'aniria més bé emprar format mp3?

Una abraçada i enhorabona.

Elena
Tornar a dalt
miquelmoll

Registrat: 13 Jul 2006
Missatges: 2
Ubicació: Santa Margalida

MissatgePublicat: Dl Jul 17, 2006 10:37 pm    Assumpte: a dies si a dies no.. Respondre citant

Gràcies Elena, miraré si veig lo d'en Fabian que em dius (encara no em se manejar massa be pel bloc i em du el seu temps trobar-ho tot).
Em comenta en Reus que si podria ser cosa que en nomenar l'arxiu te signes o espais pot ser dona problemes. Ell ho ha pogut baixar també... jo vaig a dies... be!! ho he d'aclarir. Lo del MP3 si, millor, així em cabria qualque cosa amb mes tros.
Salut a tothom!
Elena, una abraçada a la família!
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

MissatgePublicat: Dt Jul 18, 2006 8:39 am    Assumpte: Respondre citant

Veig que amb l'mp3 t'ha anat la mar de bé. No coneixia aquesta faceta teva (una més!) musical. Ets un artista.

Records a la família també.

Elena
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Bloc Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum