BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Llogo apartament

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Formentera
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
carico85
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jul 04, 2005 5:39 pm    Assumpte: Llogo apartament Respondre citant

LLOGO APARTAMENT PER 2 PERSONES PER DIES O SETMANES. QUALITAT AGROTURISME. AIRE ACONDICIONAT ART COOL. TV SATELIT. TRACTE FAMILIAR.
LLOC TRANQUIL. TELF/FAX 971323270
Tornar a dalt
Raquel
Invitat

MissatgePublicat: Dv Ago 12, 2005 8:00 am    Assumpte: apartament Respondre citant

Encara llogues l'apartament?
Podries dirme preus per una setmana, o per 3 ó 5 dies?
El meu mail és moli_sand@hotmail.com

Moltes gracies!
Tornar a dalt
xavi
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 22, 2006 8:38 pm    Assumpte: Re: Llogo apartament Respondre citant

[EI!!!

Jo tambè estic interessat!! Jo vull venir amb la dona al setembre. Com ho tens?

fx_martinsans@hotmail.com
Tornar a dalt
Judit
Invitat

MissatgePublicat: Dj Mar 23, 2006 5:37 pm    Assumpte: Jo també! Respondre citant

Jo també hi estic interessada!

Em podries passar la info siusplau? Seria del 31 d'agost al 6 de setembre!
ju_judit@hotmail.com
Tornar a dalt
Anna
Invitat

MissatgePublicat: Dt Abr 04, 2006 12:05 pm    Assumpte: Per variar... jo també hi estic interessada! Respondre citant

Vull passa 3 dies romàntics a Formentera em podries passar més informació de preus, situació, etc. Si tinguéssis alguna foto tampoc seria de més. Els dies que m'interesserien són del 12 al 14 de juny ambdues nits incloses.

El meu mail és anna.mercade@estudiants.urv.es

P.D. Si no pogués ser em podries recomanar algun apartament maco per dues persones és que n'hi ha molts però cap sense pàgines web o fotos per veure!
Tornar a dalt
eva
Invitat

MissatgePublicat: Dc Abr 05, 2006 3:40 pm    Assumpte: Re: Llogo apartament Respondre citant

hola, jo estaria interessada en llogar l'apartament per dues persones dels dies 25 a 29 de maig! em podries enviar llista de preus, alguna foto, la situació dins la illa, etc?

i...una ultima cosa...si no tinguessis lloc...em podries recomanar algun altre apartament?? moltes gracies!

el meu mail es: erovi002@yahoo.es
Tornar a dalt
CARICO

Registrat: 04 Jul 2005
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dg Abr 09, 2006 8:37 am    Assumpte: Re: Llogo apartament Respondre citant

carico85 escrigué:
LLOGO APARTAMENT PER 2 PERSONES PER DIES O SETMANES. QUALITAT AGROTURISME. AIRE ACONDICIONAT ART COOL. TV SATELIT. TRACTE FAMILIAR.
LLOC TRANQUIL. TELF/FAX 971323270

Podeu veure les fotos, preus i la disponibilitat a
www.homelidays.com oferta nº 59953
Gràcies.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Formentera Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum