BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Participació en el concurs

Aquest fòrum està bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Premi Web 2004
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
David
Invitat

MissatgePublicat: Dg Mai 02, 2004 7:29 pm    Assumpte: Participació en el concurs Respondre citant

Hola! Acab de veure la convocatòria del concurs. Voldria participar amb una web que ja tinc a un domini registrat (www.biofiesta.com). Ja he demanat el registre de compte al vostre servidor, però tinc un parell de dubtes que voldria demanar-vos:

- Suportau les Extensions de Frontpage 2002? Tinc 2 formularis fets i el comptador de visites que les necesitarien.

- Tinc un forum (phpBB) ja creat. Hauria alguna manera d'instal·larlo, o podria posar un link perquè anés al forum de la meva pagina???

Esper les vostres solucions
Moltes gràcies per anticipat

David March
Tornar a dalt
administrador
Site Admin

Registrat: 05 Des 2003
Missatges: 864

MissatgePublicat: Dl Mai 03, 2004 10:08 pm    Assumpte: Re: Participació en el concurs Respondre citant

Hola David,

Fa una estona t'hem enviat les instruccions del compte.

David escrigué:
Suportau les Extensions de Frontpage 2002? Tinc 2 formularis fets i el comptador de visites que les necesitarien.

No donem suport per a les extensions Frontpage, però podràs instal·lar-te el comptador i el formulari igualment emprant uns scripts que tenim preparats per als usuaris.

David escrigué:
Tinc un forum (phpBB) ja creat. Hauria alguna manera d'instal·larlo, o podria posar un link perquè anés al forum de la meva pagina???

Pots instal·lar-lo, sol·licitant l'activació d'una BD.

Salutacions

Elena
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Aquest fòrum està bloquejat i no hi pots publicar, respondre o editar temes   Aquest tema està bloquejat i no hi pots editar temes ni publicar respostes    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Premi Web 2004 Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum