BalearWeb
Índex del Fòrum de BalearWeb
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

FEIS PENA kanpikafortes

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org)
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Invitat

MissatgePublicat: Dc Abr 20, 2005 9:08 pm    Assumpte: FEIS PENA kanpikafortes Respondre citant

BATUADEY,Sou pesats Kanpikafortes????Jajajajajaja,ignarància total.Cada dia esteis pitjor,aviat haureu d'anar a un manicomi.A qui se li ocorr fer una pàgina web contra els vileros,on se fica dins es cap??No teniu coneixament i vos deixau dur per males influències(que no son vileros).Abans tenia/em molts d'amics kanpikafortes però ara amb aquest tema pues ja....com sou????demostrau q no sou bons amics ni ja com a persones,nose com no teniu vergonya,domés cercau guerra on no n'hi ha.Ido no!!!no ho aconseguireu,IGNORANTS!!!si teniu un poc de coneixament pensau amb el que estau fent i sino entrau directament en un psiquiatre.FLIPATS!!!!!!!!!!!!!VILERA/O AMB ORGULL!!! FINS A SA MORT! passa algo??????
Tornar a dalt
CP
Invitat

MissatgePublicat: Dv Abr 22, 2005 10:54 am    Assumpte: q te la piki un pollo Respondre citant

jo crec k a nes manicomi i tndries q anar tu, no? jaja se ten va un poquet s'olla i tu si q mes fas pena... ai deu meu curtet de ment a mes no poder!!! au ido kuan vagis x palma si pases x davant es recinte ds ram kda alla vale... k i a es manicomi.. Laughing Laughing dewww
Tornar a dalt
CP un poc cansada ja...
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 08, 2006 3:41 pm    Assumpte: Re: FEIS PENA kanpikafortes Respondre citant

Anonymous escrigué:
BATUADEY,Sou pesats Kanpikafortes????Jajajajajaja,ignarància total.Cada dia esteis pitjor,aviat haureu d'anar a un manicomi.A qui se li ocorr fer una pàgina web contra els vileros,on se fica dins es cap??No teniu coneixament i vos deixau dur per males influències(que no son vileros).Abans tenia/em molts d'amics kanpikafortes però ara amb aquest tema pues ja....com sou????demostrau q no sou bons amics ni ja com a persones,nose com no teniu vergonya,domés cercau guerra on no n'hi ha.Ido no!!!no ho aconseguireu,IGNORANTS!!!si teniu un poc de coneixament pensau amb el que estau fent i sino entrau directament en un psiquiatre.FLIPATS!!!!!!!!!!!!!VILERA/O AMB ORGULL!!! FINS A SA MORT! passa algo??????

Mira nose pk as de dir tonteries des can picafortes vale? mira si tu no vols amics can picafortes te fots no es cupa meva vale? tlf a un scoleg i li contes ses teves penes no per aki...i si no mos vols com amics alla tu...no mos morirem encara pero trop k no fa falta insulta tant...
Tornar a dalt
CAN PICAFORT
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 08, 2006 9:08 pm    Assumpte: Re: FEIS PENA kanpikafortes Respondre citant

Anonymous escrigué:

DE K FEIM PENA?? FLIPADEE!!! VENGA ANUVOS DE PASSEIG TOTS NO O EM FET X FOTRE SI NO XK EM DE FER PROPAGANDA I JA ESTAA KIN ASKO DE POBLE...DOMES EN PENSAR K VIUVIU DE NOLTROSSSS BAGHHHH
Tornar a dalt
VEROOOO!!!!
Invitat

MissatgePublicat: Dc Mar 08, 2006 9:56 pm    Assumpte: Jo tb soc vilera!! i q? Respondre citant

TAN VILERA Q ETS!! I JA Q TE FA TANTA GRASI, XK NO DONES SA CARA I POSES ES TEU NOM!!?? XK DIC JO Q 1º DE TOT ES DONAR SA CARA I DESPRES DEFENSAR LO TEU!! LO Q PASA AKI ES Q TENIU ENVEJA, DE Q ELLS, ES CANPICAFORTERS AN ACONESGUIT LO Q VOLTROS NO VOLIEU MAI!! I SAN ESFORÇAT I LIS TENIU ENVEJA RES MES...
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dj Mar 09, 2006 10:19 pm    Assumpte: Respondre citant

Tu lo k has de fer es kallar, traïdora de sa teva kintada Exclamation Exclamation Exclamation
Tornar a dalt
VEROO!!!!
Invitat

MissatgePublicat: Dv Mar 10, 2006 11:23 am    Assumpte: TRAIDOR/A TA MARE!! Respondre citant

JO NO SOC TRAIDORA DE SA MEVA QUINTADA, NI DE RES... LO Q PASA ES Q ME FA RABI, SI ES QUINTOS DE LA VILA VOLEN FESTA, PUES ES DE CANPICA TB VOLEN LO MATEIX, I CREC Q ES MES FACIL DEIXAR FER A SA PENYA Q FASI LO Q LI DONI LA GANA I NO FICAR MES GUERRA, Q PAREIX Q ES LO UNIC Q SABEU FER... AIXI ES Q A MI NO ME DIGUEU RES... OK? I SI MEU DE DIR ALGO POSAU ES NOM,... Q SEMPRE NAU DIGUEN COSES I NO DONAU SA CARA... JO ALMENOS LA DON, AIXI Q DE TRAIDORA RES!!!
Tornar a dalt
VERO!!
Invitat

MissatgePublicat: Dv Mar 10, 2006 11:28 am    Assumpte: ... Respondre citant

I SE M'OBLIDABA... TU A MI NO ME MANDIS A CALLAR... OK? Q NO MO MANDA NI MUMARE!! Mad DEW!!
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Dv Mar 10, 2006 8:34 pm    Assumpte: Respondre citant

calla
Tornar a dalt
bon rollo
Invitat

MissatgePublicat: Dl Mar 13, 2006 10:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Endeu de fer tanta comedi. Si mateix aixo no dura en lloc. Tots es quintos han fet festa i punto ara q som joves hem d disfrutar i ja sta.
Au ido enhorabona a tots es quintos tant de la vila com de can pica. i fora mal rollo
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Ds Mar 25, 2006 6:43 pm    Assumpte: Respondre citant

tant e s vileros i e s canpicafrtes sempre feim renou i pikes i osties !! pero semrpe a estat axi i sempr eosara ! posemos trnkils tots peroe ske es vileros sou pikats tmbe a aperdo n me fik amb ningu enn concret pero e svera ! i canpika e smillor e svileros n teniu res eske hiha agut un parell de midtges ke man fet un pute de rabi!
Tornar a dalt
Invitat

MissatgePublicat: Ds Mar 25, 2006 6:48 pm    Assumpte: Respondre citant

pute s quintos de canpicafort axo a estat mel !!

jaja mltes gra6 per toto ase nstre gent jaja
antes muerto ke vilero ni aunke me pagasin com akell ke diu ke me diguin ke som vilero axo e sun insult !!
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de BalearWeb -> Santa Margalida - Mallorca (lavila.org) Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum